Heej mensen

vbimport

We moeten er natuurlijk wel iets van gaan maken he? Kunnen we niet een lekker zinloze discussie beginnen over een echt Nederlands onderwerp?
Es denken.....
Sjees... kan gewoon niks verzinnen... Lekker zinloos lullen over bijvoorbeeld een TV serie ofzo?
Naar welke series kijken jullie?
Ikzelf ben van mening dat FRIENDS echt roelt!

AvaLaunch

jezus man het is geen oude lullen forum het gaat hiet over CD’S en niet T.V series gan ga je maar naar het forum van noordzee ofzo!!!

Friends is cool… maar weet je wat ik mis op TV… TRANSFORMERS! Man dat moeten ze echt weer gaan uitzenden…
Wisten jullie al dat er een Transformers life-action film komt? Jajaja met computer-generated transformers dus! Gaaf he!

(is dit een bericht zoals je wou AvaLaunch? )

Precies… Lekker zinloos gezwets…
En als je over CD’s wil praten, daar hebben we een speciaal forum voor, alleen is die dan in het Engels…
Volgens mij zijn hier gewoon geen regels, lekker vaag lullen
En ik was helemaal niet serieus hoor, dus dan moet je ook niet serieus gaan reageren…
Verzin maar wat anders om over te lullen dan, want alleen over CD’s geeft ook geen echt lekkere discussies…

Vinden jullie dit zinloos???
man wist je dat transformers echt WEL roelen?
nie fokken met de TRANSFORMERS he?
Anders zal ik es ff een paar mensen op je afsturen, verrekte zak hooi (© Hans Teeuwen)

Hans Teeuwen the best,
Eindhovuh (©Theo Maassen)

Kutje bef ,je hebt gelijk
Hans rules

GrtZ mrDJ http://welcome.to/psxhome

van mij mag hier ook best zinloos geluld worden

Van mij niet. Complete onzin is dit allemaal.

Een beetje complete onzin op zijn tijd kan geen kwaad hoor…

Transformers forever!

Buffy The Vampire Slayer 10 over 6 op NET5 - Wel herhalingen maar who carez, Sarah Michelle Gellar zit erin ( ).
Greetz…

I’m back and bad as shit!

Da’s mooi, serieuze topics in het engels, overige in nederlands. En uhh geen italiaanse topics meer….

Buffy is inderdaad cool (en jummie ) maar die herhalingen zijn kut, dan wordt het toch een stuk saaier…

Transformers ? Dat is vet nep man…

Ik mis David de Kabouter, dat was nog es een kerel…

enne qua lekkere wijven, Dawsons Creek --> Katie Holmes gvd die roels

Ik weet nie wat jullie ervan vinden, maar voor mij roelt south park nog steeds.

maar, transformers mag der ook best zijn

PhrEacK http://connect.to/apocalypse!

[This message has been edited by PhrEacK (edited 02 February 2000).]

Buffy zuigt.

Bart Simpson roelt.

Gorbatjov, Clinton en Bill Gates worden bij God geroepen. God: ‘Ik heb de drie belangrijkste mensen van de wereld bijeen geroepen om mijn mededeling door te geven. Het is het volgende: Morgen vernietig ik de aarde!!’
Gorbatjov gaat naar zijn consulaat en zegt: 'Ik heb 2 slechte mededelingen. 1. God bestaat. 2. Morgen vernietigd hij de wereld. Clinton komt bij het Witte huis en zegt: 'Ik heb 1 goede mededeling en 1 slechte.
De goede is: God bestaat! De slechte is dat hij morgen de wereld vernietigd. Bill Gates komt bij Microsoft en zegt: ‘Ik heb 2 goede
mededelingen. 1. Ik blijk tot een van de drie belangrijkste mensen van deze aarde te horen en 2. Voor het probleem 2000 is ook een oplossing gevonden!’

[This message has been edited by theclient (edited 02 February 2000).]

South Park schopt kont (om in het Nederlands te blijven lullen) en the X-files zijn ook nog steeds wel aardig om naar te kijken.
En Ellen is een geinige comedy.

theclient, ben je homo ofzo? Buffy zuigt (op een andere manier dan! )! Enne Crazy Bob, X-Filez? Die worden toch nie meer uitgezonden? Wel dan? Waar dan? Volgens mij is er gewoon ff een winterstop ofzo…
Greetz…

I’m back and bad as shit!

en natuurlijk de fabeltjeskrant. echt lullig dat ze die er af hebben gegooit

komt een kameel bij de bakker, zegt de kameel: ik wil graag een brood. vraagt de bakker: wit of bruin? zegt de kameel: het maakt niet uit, ik ben toch op de fiets.
http://connect.to/apocalypse!

Hahaha die mop van phreak roels ! )))

gvd
volgens mij snap ik 'm niet