Heeft iemand Sony CRX-120 drivers voor mij

vbimport

Ik heb een ge-repareerde Sony CRX-120E brander gekocht, maar er zat geen software en boekjes bij. Kan een andere bezitter van deze brander mij misschien een copie van de bijbehorende CD sturen, want bij Sony willen ze niets voor mij doen.

Alvast bedankt.

Een brander heeft geen eigen drivers nodig om correct onder windows te werken en ik neem aan dat je niet de dos drivers denkt nodig te hebben, anders test even of een startflop van windows jouw brander herkent.
Van de brandprogramma’s mis bij Sony ook al niet veel, in principe werkt alles wat je op internet tegen komt, dus pluk cdrsoft http://151.196.210.149/index2.html
of recording underground http://slc.dyn.kpn.cx/index.shtml
maar leeg, heb je meteen de laatste softwareversies.
Good luck

De reden dat ik dit vraag is omdat Nero geen audio tracks van m’n Sony CRX120E kan slepen, maar wel van m’n standaard CD speler. Ik krijg dan de melding dat de driver dit niet ondersteund. Ik dacht dus originele drivers van Sony nodig te hebben. Vooral omdat ik de Sony meer vertouw bij het lezen van audio CD’s als m’n gewone CD speler. Vandaar.

[This message has been edited by JosKamphuis (edited 09 June 2000).]

JosKamphuis,
Het is zo geregeld, dat de brandersoftware drivers aan boord moet hebben voor elke bekende cdbrander???
Er ontbreekt dus wel eens een brandertje.
De maker van jouw brander begint er echt niet aan om voor verschillende proggies in diverse smaken drivers te fabriceren en universele drivers zoals voor een videokaart zijn er ook niet.
Als Nero(al eens een andere versie geprobeerd?) verder wel werkt, zou je een audiograbber kunnen gebruiken, zoals Windac.

[This message has been edited by Misha (edited 09 June 2000).]

Als je een Sony CRX-120E hebt, wil je mij dan een copie opsturen van je CD of niet. Zoniet, kan dan iemand anders die wel een Sony CRX-120E heeft dat dan misschien doen?

Alvast bedankt.

Mind the language here in this forum, i shall move it to the dutch serious answers forum for now