Heeft iemand live ware 3.0 vr me

vbimport

voor windows 98 aub, je kan '"t downen op de site van creative, maar de link werkt niet , ben ik dus niets mee :frowning:

Ok, nu snap ik ook je ICQ berichtje :wink:

Ik heb em wel op mijn PC staan, zie je ICQ bericht voor de gegevens om deze te downloaden.

ff icq er terug inzetten dan, met dat gekanker van men pc, heb ik toch besloten om alles te dellen en te installen

Als je het niet kunt vinden (ICQ bericht), mail me dan maar…
Da_Taxman@cdfreaks.com of zo :wink:

heb 't gevonden, kom’t nu wel halen :wink: thnx

deze mag dus toe!

Blijkbaar de versie voor Windows 2000.

De liveware op Creative is inderdaad niet te downloaden (heb ook al sinds donderdag problemen met downloads aldaar)
http://www.soundblaster.com/registereddownload/welcome.asp?Prodname=4

ze hebben misschien liever dat we hem kopen :wink:

Ik heb hier zowel de windows 98- als de windows 2000-versie van LiveWare 3. Zeg maar waar ik ze kan achterlaten…

je kan ze misschien op een www.idrive.com zetten ofzo, zodat ik ze daar kan downe

Ok zal ze daar uploaden. Kan wel even duren hoor…

Kan ik weer opnieuw beginnen… Had alles ge-upload (29 mb) en dan krijg ik ineens een HTTP-error… En natuurlijk staat er dan geen enkel bestand in de folder-lijst.
Nog geduld dus. (ik ga ze deze keer wel per stuk uploaden) :frowning:

spijtig dat te horen, maar ik het apprecieer het wel dat je dit wil doen voor mij :smiley:

Het is me dan toch gelukt. Liveware 3.0 (win9x) staat op idrive. Je kan hem vinden op het “hellscreation” account. Je zal wel zien dat het bestand “lw30setup.zip” er twee keer staat. Ik weet ook niet hoe dat komt… Natuurlijk hoef je er maar één te downloaden :-))

Veel plezier ermee.

heb de files binne ondertssn !

zeer hard bedankt :slight_smile:

als ik voor jou ooit iets kan doen !

Was PM nu niet handiger geweest ??

achteraf bekeken wel ja

Was dat?! Ruff in het land der levenden?! haha! :wink:
btw. dat wat onder je naam staat klopt nie helemaal meer hè! :stuck_out_tongue: