Heeft gezelligheid een aantal?

vbimport

De splitsing tussen General Chat en serious Q&A is duidelijk een verbetering. Kun je af en toe een beetje lam zeveren zonder dat je topic gelijk geclosed wordt.

CD Freaks is toch een soort gemeenschap geworden zo, een gemeenschap waar ik me persoonlijk op mijn gemak voel en graag terugkom, al was het alleen maar om jouw topics Portje*

Da_Taxman

Zouden er nu meer CD Freakers zijn sinds het hier wat gezelliger is geworden tegenover een tijd terug ??

geef jullie mening eens

Gezien jullie nachtelijke opmerkingen…
…gezelligheid kent geen tijd

Maar deze jongen lag te pitten !!!

greetz Appie

Ik zou zeggen een “way of life”
Tax_Man

Dat doet me weer denken aan die televisieshow van vroeger, waar mensen een hindernis baan moesten doorkomen met allerlei leuke hindernissen, over draaiende boomstammen een zwembad over en dan natuurlijk de drie deuren, waarvan er een van piepschuim was…

En ja, CD Freaks is een “Way of Life” en misschien ook nog de “Walk of life”
“If you can’t talk the talk and walk the walk, you better get out.” (laatste stukje van die quote weet ik niet zeker)

Da_Taxman

Sinds het loze vissertje ons “live” kond doet van zijn avon(t)(d)uren is het gezelliger geworden, ja.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Da_Taxman:
[b]Dat doet me weer denken aan die televisieshow van vroeger, waar mensen een hindernis baan moesten doorkomen met allerlei leuke hindernissen, over draaiende boomstammen een zwembad over en dan natuurlijk de drie deuren, waarvan er een van piepschuim was…

En ja, CD Freaks is een “Way of Life” en misschien ook nog de “Walk of life”
“If you can’t talk the talk and walk the walk, you better get out.” (laatste stukje van die quote weet ik niet zeker)

Da_Taxman[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

da was toch van de dire straits?
walk of life

Yep, daarom haalde ik em aan, vind ik een goed nummer, ook de clip is lachen.

Da_Taxman