Hebben jullie wel eens virussen gehad!

vbimport

Ben wel benieuwd.
Hebben jullie wel eens virussen gehad op jullie computers ( nee en niet aankomen met ''Ja ik was toen best wel ziek ofzo'')
Maar ik bedoel gewoon een die gewoon heel je harddisk wist ofzo. Ik heb er een gehad en toen kon ik mijn computer helemaal niet meer opstarten

Groetjes,
Matt

ja ik heb wel eens vier russen gehad

ik kon ze helemaal niet verstaan
ehehe

als je een goeie virusscanner download kan er weinig misgaan

bv … AVP is hele goeie 4usscanner

grtz
http://www.crackfire.com

JA een die mijn harddisk verziekte en de hd’s op mijn netwerk machines ook.
in een klap alle partities eraf.
shit een heleboel gegevens kwijt.
maar aldoende leert men bij.

Ik had Windows 95 CIH, zeer kut…

Zat op een ‘backup’ van Carmageddon 2

kijk eh jogies
als ik een virus heb op mijn hd
en mijn hd start niet meer op
dan ga ik naar een andere pc
ik hang daar die hd aan
en maak copies van alle bestanden die ik nodig heb ( we waar geen virus op zit)
en we branden dit op een cd’tje
daarna hd formateren en virus ietsie patsie weg verdwenen

Lang geleden in het DOS tijdperk heb ik eens TEQUILLA gehad.
Ik had de hele familie besmet en ben wel een paar weekends bezig geweest al alles weer te herstellen.
Sindsdien een trouwe gebruiker van anti4rus progjes en nooit meer last gehad.

Volgens mij heb ik ooit Win95 CIH gehad, maar dat heb ik nooit zeker geweten, het enige dat ik weet is dat op een gegeven moment het moederbord niet meer werkte en het waarschijnlijk aan de BIOS lag.

Gelukkig kreeg ik van mijn leverancier (de beste van Nederland ) meteen een nieuw moederbord (maar goed, dat komt ook waarschijnlijk omdat ik er werk )

Da_Taxman

Als je een virus heb (of denkt dat je um heb) kan je bv je hd aan een unix (kan toch niet geinfecteerd worden) bak hangen en je files overpompen gdisken en tada
Image terugzetten en binnen 10 min weer in de lucht dan virus scanner installeren en dat’s updaten … dan via samba terugpompen en alle virussen worden eruit gehaald (als je virscanner ze pakt).
(of via het netwerk de files op je unix bak via samba scannen)
Linux Rulz

[This message has been edited by Apex (edited 08 May 2000).]

Ik had een tijd terug een virus in een excel bestandje (AUTOLEASE.xls of zo) ondekt. Op zo’n slimme ROM die ik via mijn school heb gekocht. Ik heb dat stom bestandje nog nooit gebruikt (wie wel), dus dat deed weinig.
:stuck_out_tongue:
werkt mijn smilie?

Kan iemand me zeggen waarom mijn smilie niet werkt?
:stuck_out_tongue:

Ik zal vast wel eens een virus hebben gehad, maar het niet eens hebben gemerkt, want ik heb geen antivirus op mijn pc staan. Waarom weet ik ook niet, maar ik vind dat die virussen zwaar overdreven worden. 99% van alle virussen doet helemaal niets en die ene % is snel bekend en daar let ik dus wel op… zoals dus die loveletter…

Ik heb hem gehad maar gewoon gedelete en klaar!

ps. sampoo:
hier staat een lijst met alle smilies die je kunt gebruiken:
http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/smilies.html

Ja dat weet ik maar waarom werkt de "razz niet
Hee… geen hoofdletter “P” gebruiken hiipii!

Dat bedoelde ik dus:

:stuck_out_tongue: --> :stuck_out_tongue:

Virusssen??? Aha, heb ik dus ook 1 keer gehad in het tijdperk dat ik net een beetje serieus aan de pc ging zitten, was ook gelijk de laatste keer. Geldt voor iedereen denk ik, als je ooit een virus hebt gehad ga je wel oppassen (en zo zie zo geen onbekende attachments openen). Ik heb dus een of ander WM97 virus gehad wat in een word-file zat (leuk zo’n klasgenoot waarvan je een verslag wel effe mag overnemen!!, die gozer is was toen echt de lul!!!)Ik had toen net mijn nieuwe pc goed op dreef en kon dus effe formatteren (toen was ik natuurlijk ook nog te laks om te backuppen)

Sindsdien komt er geen virus meer in!

“Kill all people who make/spreads virusses around the world!!”

Zo ben ik dat ook weer effe kwijt

ha ik heb 1 x een virus gehad, was een trojan geloof ik…
sinds ik met linux werk noooooit last gehad ervan…
hoor wel van vrienden, van oei heb weer een viruz oei oei wat moet ik doen. Ik zeg dan altijd, gewoon linuxxen… Maar ja dat willeh ze niet… Kunnen ze niet meer internetten… Bah wat een lozers…

Ook dat Iloveyou viruz wel 8 x gehad… dus ik heb iedereen lekker terug gemaild met een tekstje erbij, Haha ik heb geen OUTLOOK dus viruz doet mij noppes…

GrTz TdR

Ik heb ooit eens het ‘junkie boot’ virus gehad. Der stond toen nog nie veel op mijn pc dus gewoon formatteren en ik was ervan af. Buiten die ene keer nooit last van gehad, en ik gebruik geen virusscanner.

Ik heb maar 1x een virus gehad en dat was op mijn goede oude XT. Maar dat is zooooooo lang terug. Kweenie eens meer hoe dat virus heet. Het enige dat me nog is bijgebleven, is dat de letters op mijn scherm naar beneden vielen. Was wel grappig. Niet zo als die *&(#-virussen van nu die zelfs je BIOS kunnen fokken.

ik heb pas nog een virus gehad,
nou ja ik had hem niet geopend maar ik kreeg het ILOVEU virus,

en lang geleden heb ik ook het pingpong virus gehad.

greets +he Cr0ss

Ik heb vaak virussen gehad, maar ben maar 1 keer echt geinfecteerd geweest. Dat was door het CIH virus, 10.000 files geinfecteerd. Gelukkig was dat makkelijk te repareren Dr. Solomon voor dos.

Djewst

avp van kaspersky doet wonderen…
deze staat op tl 38