Heb jij al gestemd?

vbimport

Ok, vanochtend stond er een rij bij ons stembureau. Volgens onze buurman die ik daar tegenkwam was de rij nog nooit zo lang geweest 's-ochtends, om half negen had ik al volgnummer 139...dus ik ben benieuwd.

Omdat polls bij mij niet werken (iets met cookies hiero) doe ik het maar zo.

Heb jij al gestemd?

a) Uiteraard, ik was de eerste vanochtend!
b) Ik ga in de loop van de dag.
c) Nog niet en twijfel nog of ik wel ga.
d) Stemmen, mooi niet, ze zoeken het maar uit die knuppels.
e) Als ik nu maar had mogen stemmen...ja dan.... :wink:

Het zal mij eerlijk gezegd een zorg zijn op wie je stemt (voor deze thread), daar hebben we al andere topics over gehad...maar ben gewoon benieuwd wanneer iedereen gaat stemmen. (voor mij was het dus om 8:30 uur)

Ik ga voor antwoord: E … IK SPEEL VOOR ANTWOORD E!!!

ik kies C…
ik weet niet of ik tijd heb vandaag. :S

Doe mij maar optie B.

(Als het aan mij lag zouden optie C & D onmogelijk zijn, want ik zou het stemmen verplicht maken! We in NL hebben het geluk dat we in een echte democratie leven, laten we er dan alsjeblieft ook gebruik van maken! Omdat er altijd mensen zijn die dit niet snappen => verplicht maken en boetes uitdelen aan mensen die niet op komen dagen! Een opkomst van 100% wil ik graag zien.)

Originally posted by happy_61
ik kies C…
ik weet niet of ik tijd heb vandaag. :S

Tsss… wat een bagger-smoes! Je hebt vanaf 0730 tot 2100 de tijd… Werk jij meer dan 13,5 uur per dag en je hebt geen pauzes ofzo??? En anders machtig je toch iemand die wel tijd heeft om te stemmen voor jou! Zoals ik al zei: wat een slechte smoes… :Z

Ik ga voor B , ik werk tot zo ongeveer 18:00 uur en dan moet ik nog een anderhalf uurtje in de auto zitten.

10:00 uur - nummer 207 - zonder rood potlood, d.m.v. een rode knop - in 't bejaardentehuis - zonder te zweven!

vandaar…:wink:

Originally posted by Upp3rd0G
[B]

Tsss… wat een bagger-smoes! Je hebt vanaf 0730 tot 2100 de tijd… Werk jij meer dan 13,5 uur per dag en je hebt geen pauzes ofzo??? En anders machtig je toch iemand die wel tijd heeft om te stemmen voor jou! Zoals ik al zei: wat een slechte smoes… :Z [/B]

dat kan dat jij dat vind.
ieder zijn eigen mening.

antwoord d komt het meest met mij overeen…
alleen heb ik dan iemand gemachtigd om voor mij te stemmen, omdat ik in delft woon en (blijkbaar nog) in sittard ingeschreven sta.

Iets voor negenen sta ik bij de stembus en dan hup door naar de uitslag in t gemeentehuis, normaliter is dat iets met bier enzo, weet alleen niet of ze nu het 'sober’gaat worden en de partij waarop ik stem, het wel enigszins leuk word.

Maar ach, ook in moeilijke tijden ben ik van de partij ! :wink:

mwa ik zweef nog… maar ga toch voor E denk ik. Ben nog te jong (17 :()

Dit mag je niet zeggen, (maar ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg?) maar ik hoop dat er precies op 30 maart 2003 opnieuw verkiezingen zijn (Door ruzie ofzo, omdat iedereen: At your service, Zegt wat ie denkt, en doet wat ie zegt, en er zin an heeft. Voor een taak en een opdracht staat, waar ie nog maar net aan is begonnen, etc etc. Mag ik namelijk precies stemmen :slight_smile:

Of mag je ook stemmen op de dag dat je 18 wordt/bent. Dan mogen ze ook best op 29 maart nieuwe verkiezingen uitschrijven.

Maar liever niet op 28 maart. Want dan moet ik weer 4 jaar wachten :mad:

'twas al 5 uur 's middags toen ik ging stemmen, geen passende antwoord van a t/m e dus…

:rolleyes:
:cool:

Originally posted by Mango
[B]'twas al 5 uur toen ik ging stemmen, geen passende antwoord van a t/m e dus…

:rolleyes:
:cool: [/B]

Dat was dus antwoord B…ten tijde van het starten van deze thread was je van plan in de loop van de dag te gaan stemmen…

Ben zelf vanochtend voor mijn werk gegaan, zoals het een braaf burger betaamt.

jup ik heb gestemd

Ik heb ook in de loop van de dag gestemd…

B.

Ben om ca 17:30 gaan stemmen, na ut werk dus…

Dus ik liep net naar het stembureau was het al dicht!?!

damn bleek het dus gister te zijn :smiley:

nee geintje heb iemand gemachtigd om voor me te stemmen (lig ziek op bed).

En zogenaamd geen tijd om te stemmen vind ik ook een bagger smoes.

coole avatar, MP|3 :smiley: