Heb je wel eens ECHT gevochten.?

vbimport

Heb je wel eens ECHT gevochten.??

Kan zomaar;
**je wordt ernstig beledigd
(of je vriendin/moeder wordt beledigd)
**je betrapt de dief van je fiets
**iemand denk je te beroven of je zakken te rollen.

Vertel.??

Zelf heb IK Nooit van sterven [B]" Problemen [B]" MAAR DAT Komt wellicht omdat IK ben 2mtr18 waardoor iemand van gemiddelde Lengte ( 1mtr70) Mij niet van nauwelijks Goed en / of doeltreffend Kan raken. [FONT=Arial]Bovendien heb IK EEN-[B] Perfecte gevechtshouding .!! < / font> [B][I][FONT=Arial]Kijk mee op de pica van Mij; [FONT=Arial][B]1) Longen / hals. (En alles wat daar boven is) [FONT=Arial][B]2) Plexus-solaris. [FONT=Arial][B]3) Lever. [B][I][FONT=Arial]plekken 1 t / m 3 con vast zitten Veilig beschermd Achter Mijn vuisten en kom JE Gewoon niet BIJ. [FONT=Arial][COLOR=black][B]4) Nieren . [FONT=Arial][B]5) Maag. [B]< i> [FONT=Arial][COLOR=blue]plekken vier en vijf zijn eenvoudig te bechermen voldaan Mijn ellebogen / Armen en vormd Geen Gevaar. < / b> [FONT=Arial][COLOR=black][B]6) Knieƫn, scheenbenen, enkels. < / font> [B][I][FONT=Arial][COLOR=blue]plekken op nr 6 zijn deur Mijn Lengte van 2mtr18 meestal Eerste doelwit MAAR IK draag veiligheidsschoenen. scheenbeschermers en uitstekende knie-beschermers zodat EEN-Aanval daarop Weinig van niets Uit Kan halen. [B][FONT=Arial][COLOR=black]En DAT maakt Mij min van meer onverslaanbaar .!! [SIZE=1][FONT=Arial](Anders vertel je me MAAR JE schoffel Mij denkt Effectief [FONT=Arial]Aan te kunnen Vallen) [/FONT][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/I][/B][/B][/COLOR][/FONT][/COLOR][/FONT][/B][/B][/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/COLOR][/FONT][/I][/B][/B][/FONT]
[/B][/FONT][/B][/FONT][/FONT][/I][/B][/B][/FONT][/B][/B][/FONT]