Heb je voor je OS betaald

Nav de draad “Microsoft, waarom zo gehaat?” een polletje.

Hoop dat ie nog niet is geweest maar heb ff geen zin om te zoeken. (me is lui)

Dit gebeurd voledig anoniem dus geen bsa problemen hoop ik.

Jeps , zo’n draadje is al eens geweest. (Ook te lui om te zoeken , maar ik herinner me er wel 1tje).

En , helemaal anoniem is het niet… Zie je dat IP:Logged rechtsonder elke post ? :slight_smile: Mocht de BSA (na huiszoekingsbevel bij Grafix binnenstormen , zal die vast en zeker wat lijstjes aan ze geven. Dus zorg dat je proxies in orde zijn :slight_smile:

Dus , laat ik eens anders kiezen , want ik heb een pc waar linux op draait en een werkgever die een groot contract met Dell heeft.

Ik kies ook anders, namelijk

1. Linux PCs
  2. Studentenversies
  3. Geleverd bij de PC
  4. Gekregen op een stageadres

OS XP Home voor zo’n 50 EURO, hij was dan natuurlijk wel 2e hands :D, maar nog nooit gebruikt.

Wou deze thread ook al beginnen maar ben zojuist ergens gekicked omdat ik “zogezegd” iets verkeerd had gepost.

Dudes , die mannen zitten daar over trojans, exploits , sniffers te praten alsof het niks was en als ik iets post over een remote open program dan wordt ik gekicked.

Daarom dacht ik , beter niet doen.

En wat deze toppic betreft, klein rekensommetje.

Hier op school staan , wat 75 dells met een xp versie.
En op elke pc staat zo’n stickertje met de registratie ervan , dus ehhh, je weet wel wat ik bedoel.:stuck_out_tongue:

Altijd OEM versie gehad bij aankoop PC, maar Win2k Upgrade keurig gekocht (geen studentenlicentie) en tot op heden geen enkele spijt gehad. Win2k is het fijnste besturingssysteem waar ik tot op heden mee heb gewerkt!

Ik euh vond laatst 2 dvd’s op straat, doe ze in me dvd speler en daar staan gewoon alle windows versies op :wink:
Mjah dan ga ik ze niet kopen he! :cool:

Wel ben ik van mening dat bedrijven software wel legaal moeten kopen aangezien hier ook mee verdient wordt

Origineel en da’s altijd zo geweest. Laatst nog een hoop originele Win1.0 - 3.11 diskettes bij’t afval gekieperd :slight_smile:

Office en programma’s die’k veel gebruik zoals Adobe Premiere en Nero heb’k ook origineel.
Wat daarom niet persé betekent dat’k er voor betaald heb.

Alles illegaal.

Had eerst devilsown versie van XP, maar nu van die zelfde 2 dvd’s die Cartman had gevonden.

bite me!

echt wel hartstikke legaal :cop:

Ik heb alleen maar goud en zilverkleurige cd’s met besturingssystemen (zonder enige vorm van MS logo’s :stuck_out_tongue: )
win95 t/m winxp longhorn 4029

Ik heb ook een tijdje RedHat gedraaid maar er was wat teveel randappartuur wat er niet mee wilde draaien.