Heb 2de S-ATA brander op pc aangesloten van LG

vbimport

ik heb een 2de s-ata dvd brander (LG GH-22SL50) in mn pc geplaatst en in het bios de sata aangezet. nu werkt ie wel met programma’s installeren maar niet met branden.als ik een lege dvd erin doe gebeurt er alleen dat ie hem opstart maar niet nero opent. doe ik dat zelf selecteer ik de nieuwe brander en wil gaan branden dan spint de lege dvd snel en dan weer langzaam en weer snel en langzaam. gaat zo maar door. Firmware geupdate en wel. Zie wel dat de eerste brander op locatie 1 en de nieuwe op locatie 3 is ingesteld. Kom er verder niet uit. kan iemand mij helpen?

kheb t algevonden. als je deze computer opent en dan rechter muis / eigenschappen op de des betreffende dvd speler doet krijg je dit scherm:

Dan doe je opnemen aanklikken en krijg je dit scherm:

Dan “op dit station mogen opnames op cd worden gemaakt” aanvinken. Kon dit nergens vinden op internet, maar zelf per ongelijk ontdekt. Brand nu wel gewoon en reageert op lege dvd/cd

dank voor de update, kan een ander nog profijt van hebben…
En zo zie je maar, de aanhouder wint :wink:

[QUOTE=Da_Taxman;2471553]dank voor de update, kan een ander nog profijt van hebben…
En zo zie je maar, de aanhouder wint ;)[/QUOTE]

Ja idd. en het was echt met toeval dat ik er zo achter kwam. De eerste keer kwam ik er bij eigenschappen ook niet uit. Volgens mij toen dit ook niet gezien.