Heavy weight.... no more!

vbimport

Ok, zo erg is het nog net niet, maar ik heb besloten dat het toch tijd voor mij is geworden om af te vallen. Ik ben niet moddervet ofzow, maar wel flink en mijn broeken beginnen wat strakker te worden. Bekend probleem onder IT’ers wellicht, maar ik wil er wat aan doen.

Momenteel doe ik niet aan sport (heb tot voor 2 jaar terug wel gesport) en overweeg om eventueel te gaan sporten. Wat weet ik nog niet. Iig nix met water, want Dee-ehn en zwemmen, dat gaat niet goed samen (ja ik kan wel zwemmen maar toch…).

Wat ik zoek: een manier om af te vallen. Het kan sport zijn, maar het kan ook wat anders zijn. En dan doel ik niet op een AbTronic of een andere Amzing discovery…

Dus laat de suggesties maar stromen, zodat er 10 kilo afkan en ik een slanke den ben :slight_smile:

(ps ik ben al overgestapt van Cola naar Spa rood en snoep al veel minder… goed he? :))

ja heel goed…
alleen 1 vraagje…ben je van jezelf op het idee gekomen om af te vallen of was dat een "suggestie"van caatje ?

Originally posted by xian
ja heel goed…
alleen 1 vraagje…ben je van jezelf op het idee gekomen om af te vallen of was dat een "suggestie"van caatje ?

Tja mijn moeder zeurt al jaaaaaaaaaaren over me gewicht, mijn vriendin, familie etc zegt er ook wel eens wat van maar dan is het meestal grappig bedoeld (ik geloof dat nu iedereen denkt dat ik een gigantische bierbuik heb ;))… maareuh tis verder mijn id…

doe gewoon meer dingen. Haal het toetje ipv een huisgenoot het te dwingen. Loop zoveel mogelijk om. Loop de trap op, bedenk plots dat je wat hebt laten liggen en ga het halen en beloop de trap opnieuw. Gewoon van die kleine dingetjes. Als je maar denkt dat je afvalt, dan gaat het vanzelf…

Originally posted by Totibbs
doe gewoon meer dingen. Haal het toetje ipv een huisgenoot het te dwingen. Loop zoveel mogelijk om. Loop de trap op, bedenk plots dat je wat hebt laten liggen en ga het halen en beloop de trap opnieuw. Gewoon van die kleine dingetjes. Als je maar denkt dat je afvalt, dan gaat het vanzelf…

Ik loop best veel hoor… op me werk (2 dagen de week) loop ik per dag wel enkele kilometers en verder loop ik trapje op en af (school, thuis) en loop ik regelmatig naar huis als ik uit ben geweest, van me vriendin afkom etc etc…

Maarja dat mag niet baten (misschien dat ik zonder al dat geloop wel erg dik was…?)

Gebruik HERBALIFE…
als je wilt weten waar te halen mail maar ff

dan vliegen de kilo’s eraf…

Originally posted by TDI
[B]Gebruik HERBALIFE…

dan vliegen de kilo’s eraf… [/B]

Is dit serieus bedoeld? Sorry dat ik wat sarcastisch klink, maar ik heb eigenlijk nooit zo in al die wondermiddeltjes geloofd…

of ga met Sandra Bullock paardje rijden=heeeel goed voor de lijn

Originally posted by wilma
of ga met Sandra Bullock paardje rijden=heeeel goed voor de lijn

LOL… maar dat wil ik niet want dan krijg ik ruzie met Rens en dan houdt hij me vast terwijl Theo me pakt… arm kontje van me :smiley:

Ik gebruik het zelf ook samen met mijn schoonvader…

ik ben 5 kilo afgevallen (in 4 weken) en mijn schoonvader 13 kilo (in 3 maanden)… werkt echt ik spreek uit ervaring…

en het is lekker en niet duur, ongeveer 2 gulden per maaltijd (in het begin 2 per dag)

Ik heb een heel goed advies: eet gewoon minder.

Het klinkt heel simpel, maar zo makkelijk is het. Ik heb ook altijd een zekere minachting voor mensen die maar zeiken dat ze niet kunnen afvallen, en dat ze zó graag willen en als je dan kijkt wat ze nog eten, dan val je nog bijna steil achterover.

Wat je het beste kan nemen:

ontbijt: 1 botherham met beker melk
lunch: max. 4 boterhammen, appel, evt. melk of cola light
avondeten: afhankelijk van wat je hebt meer of minder.

Tussendoor: niets, hooguit een wortel of groente waar weinig punten inzit.

Als je 's avonds nog honger hebt nog een appel of nog 2 sneetjes brood nemen ofzo. Geen nootjes of chips.

Afvallen gaat het makkelijkst via een bepaald puntensysteem. Er zijn tabellen waar elk product aangegeven staat met aantal punten per gewicht of portie. Een volwassen man mag 63 zogenaamde punten per dag hebben. Een boterham met beleg is 3 punten, een appel ook, en een beker melk ook. Je hoeft natuurlijik niet precies in tienden punten te gaan werken :stuck_out_tongue:

Als je bovenstaande lijstje eet kom je al je dat berekend met bekende dingen aan

5brood * 3 = 15 punten
2melk * 3 = 6 punten
2appels *3= 6 punten

Dat is in totaal zo al 27 punten. Laten we zeggen dat je als je normaal ‘avond eet’ dat dat ook zo’n 30 punten is.

Als je interesse hebt in zo’n tabel moet je maar even pm’en, dan kopieer ik 'm wel voor je

Dit dieet is tamelijk zwaar (je kan als je de punten weet zo veel of weinig eten als je wil natuurlijk). Wat ik meestal merk, is dat als ik echt te veel weeg, dat ik dan gewoon gemotiveerd ben en absoluut geen moeite heb met het volgen van dit dieet. Als je echter niet gemotiveerd bent is het heel moeilijk (maar wel goed te controleren)

Originally posted by TDI
[B]Gebruik HERBALIFE…

dan vliegen de kilo’s eraf… [/B]

Is dat het zelfde als Herbal XTC?? :stuck_out_tongue: Kun je net zo goed gelijk aan de Amfetamine pillen gaan. Dat schiet pas echt op! Is het trouwens bij iemand opgevallen dat veel van die wonder pillen uit Volendam komen? Zal wel het Annie Schilder cartel zijn…

Anyway, probeer een Atkinns dieet of eet nix meer na 17:00! (heb je veel meer aan!)

succes!

Na alle wondermiddeltjes zal ik wel een keertje met een sport komen:

Fitness > blijft altijd een goede, die gewoon bij de meeste mensen wel werkt! :slight_smile:

ik ken meerdere mensen die daardoor goed zijn afgevallen ( en natuurlijk doorgaan om het zo te houden)!

Hehe, eerder een post voor Cartman, maar ga basketballen zou ik zeggen :slight_smile:
Hoever woon je van je ITbedrijf af? Ik VREET (iedere dag snackbar, 6 brood per dag, 2 borden warme maaltijd, tussendoortjes - VEEL - ), maar fiets 3 kilometer heen, en terug, naar school en basketball 5 uur per week. Werkt al ERG goed; kom nix meer aan in ieder geval :slight_smile:

Ik doe zelf aan Thai-Boksen, en als je een btje intensief traint helpt het echt wel, maar dat geld voor bijna alle vechtsporten.
En ook fitness zal we lhelpen, btje op de lopende band rennen enzo.
En Dieten helpt volgens mij toch geen flikker.

Bij dieten schijn je eerst een zoot vocht te verliezen? Dus dat helpt de 1e maand ook wel. daarna niet meer…

Originally posted by Dee-ehn
Ok, zo erg is het nog net niet, maar ik heb besloten dat het toch tijd voor mij is geworden om af te vallen. Ik ben niet moddervet ofzow, maar wel flink en mijn broeken beginnen wat strakker te worden. Bekend probleem onder IT’ers wellicht, maar ik wil er wat aan doen. <knip>

Tja…Ik kan je geen tips geven, kan alleen zeggen dat ik te licht ben ik dus dikker moet worden :rolleyes:, ik zit onder mijn gewicht, terwijl ik gewoon alles kan eten waar ik zin in heb, 2 zakken chips in het weekend…veel tussendoor…buikje helemaal rond eten :slight_smile: en nog te licht :frowning:

sport sport en nog eens sport, en geen mietjessporten. Afzien, wat je eet maakt dan niet veel uit.

Originally posted by Dee-ehn

LOL… maar dat wil ik niet want dan krijg ik ruzie met Rens en dan houdt hij me vast terwijl Theo me pakt… arm kontje van me :smiley:

Humz, dacht hierbij kennelijk aan heel iets anders dan jij.

• van alles iets minder eten voor een bepaalde tijd (maandje ofzo) dan nog iets minder, aangevuld met fruit en groenten (ananas & druiven stilt de honger)

• Veel water drinken dan moet je ook vaker naar de wc (maak een flinke omweg, of ren er naar toe (hoge nood zeg maar :p)

*Als je trek hebt in zoet, neem een eetlepel zuiker, heb je trek in zout, dan neem je een theelepel zout wel yug, maar effectief.

zijn maar wat kleine tips, maar een beetje doet een boel op het einde moet je maar denken

succes