HDD extern maken?

Is het mogelijk om een harde schijf in een soort van behuizinkje te doen en dan met USB aan je kast te hangen? Zo ja, hoe heet dat en waar kan ik daar meer info over vinden?

Dank jullie wel alvast.

is dit misschien iets?
http://www.thats.net/tw8058.html

Dat was dus PRECIES wat ik bedoelde! Dank je wel! :smiley:

Originally posted by Azrael
Dat was dus PRECIES wat ik bedoelde! Dank je wel! :smiley:

Het is opziche een mooie oplossing, maar USB 1.1 is niet zo snel. Kun je denk ik beter zoeken naar USB 2.0 of FireWire!

Tja… alles wat ik met firewire zag was zeg maar al een harde schijf. Zo van “40 Gb HDD met firewire - fl 700,-”

Ik wil het als mobile rack hebben :frowning:

Ik heb een firewire kaart in mijn PC zitten BTW (voor mijn Sony DV Cameraatje).

Edit:

Slecht gezocht… dit is er bijvoorbeeld één: bekijk

Maar weet 1 van jullie WAAR ik zoiets aan kan schaffen want dat kan ik niet vinden. (Ik wil als het effe kan niet buiten NL bestellen)

Ik d8 dat Conrad zoiets verkocht…

Je kan als je bij alternate een hd koopt hem in een usb, of firewire rack krijgen dus misschien verkopen ze die racks ook wel los!

ALTERNATE

Ik heb zoiets ook eens gevraagd hier en kwam toen op een soort kastje genaamd de multiport.

De site was heel wazig en ik rkeeg ook heel laat reactie op mails, maar je kan het altijd proberen:

was het dacht ik

www.alternate.nl is het die verkoopt wel veel stuff ja ik heb een hd gekocht daar onder rembours werkt perfect jammer dat hij defect was dat kan netzogoed gebeuren bij een normale computerwinkel belletje gegeven hd opgehaalt binnen 2 dagen nieuwe

Originally posted by arjanneumann
www.alternate.nl is het die verkoopt wel veel stuff ja ik heb een hd gekocht daar onder rembours werkt perfect jammer dat hij defect was dat kan netzogoed gebeuren bij een normale computerwinkel belletje gegeven hd opgehaalt binnen 2 dagen nieuwe

punt :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

punt :wink: [/B]

Lol! Hij is wel een beetje eigenwijs/hardleers… al drie mensen die hem op zijn manier van schrijven wijzen!

:smiley: