HCC of niet?

vbimport

Ok ok ik weet dat het een beetje errug vroeg is, maar toch wilde ik ff weten wie van de freakers er dit jaar naar de HCC gaan (en waarom)…

Ik weet zeker dat ik dit jaar weer ga en Xian zal met mij zijn (verw8 ik zo…)…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ik weet zeker dat ik dit jaar weer ga en Xian zal met mij zijn (verw8 ik zo…)… [/B]

nou dan hoef ik ook verder geen toelichting meer te geven denk ik :slight_smile:

Ik ben bestuurslid van HCC afdeling Midden en Zuid Limburg. Dus ik word daar wel verwacht. :slight_smile:

Verder doe ik voor de afdeling de gamesserver beheren. Op dit moment is dat een Pentium III met 2 9,4 Gb SCSI harddisks waar via Linux nu Unreal Tournament G.O.T.Y en Quake III Arena gehost worden , tegelijk als het moet.

Deze server zal ook tijdens de HCC dagen aanwezig zijn.

Voor mij persoonlijk is het altijd 3 dagen feest. Ik ga namenlijk met een troep hele goede vrienden bij elkaar zitten en gaan we na 5 uur “thuis” gamen , kopieren , filosoferen , drinken , internetten , gamen , gamen en nog eens gamen. Van slaap komt dus nooit zoveel terecht.

Ik bedacht me even of ik zal vertellen dat HCC Midden en Zuid Limburg zoals altijd een koffie hoek met gratis koffie en een stukje vlaai heeft voor de drie dagen , maar ik denk niet dat op eens alle cdfreakers richting die stand zullen rennen eind november :slight_smile:

Overigens is 22 september in het MFC in Roermond een inloopdag voor diegenen die wat meer geinteresseerd zijn in de HCC. Ik zal daar ook bij aanwezig zijn en meer gamen dan uitleggen. Let wel , de HCC is GEEN copyparty !

Ik zal wel weer met wookster (Wookie) gaan. Hehehe is altijd wel lachen op zo’n beursje. Eerst alles afgaan voor alle prijslijsten. Dan ff zo’n Broodje Dobbe kroketje halen. Tijdens het eten ff de prijzen doornemen. Ga altijd eerst ff naar tweakers voor de Pricewatch om alles te vergelijken. Heb dan alles op zo’n Excel sheetje bij me. Als ik het goedkoper op de beurs kan krijgen?..Yep dan is het voor mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, mij, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ, MIJ!!! :smiley: Sorry ik liet me ff gaan. :wink:

weet niet eens wat het is

Ik ga er weer lekker werken. Achter de stand van ViaService… dus ik ben er zeker weer bij. Ik zal er waarschijnlijk alleen zaterdag en zondag zijn. Vrijdag op school. Maar dan moet ik er 's ochtends wel vroeg uit, nou ja, dat doe ik graag.

Misschien doe ik wel mijn CDFreaks shirtje aan , als iedereen dat nou doet, kunnen we elkaar herkennen… Ideetje misschien?

Greetz,
eMiNeM

Originally posted by eMiNeM
Misschien doe ik wel mijn CDFreaks shirtje aan , als iedereen dat nou doet, kunnen we elkaar herkennen… Ideetje misschien?

Lijkt me vanzelfsprekend!!! Alleen al voor de promotie!!! :wink:

(eMiNeM: niks in je post veranderd hoor, had de verkeerde button! Me muis begint een beetje vals te worden!)

Vind het altijd te druk en zo bijzonders is het nou ook weer niet

[B]

Greetz,
eMiNeM

[/B]

Lijkt me een leuk idee.
Ik weet nog niet wanneer ik ga, maar dat zien we nog wel.

:smiley:
>>>>>>>>>Wordt Zaterdag, tijd unknown, shirtje ligt aan de temp en hoe ziek ik nog ben anders wordt het een LS zwart met text Blind Guardian (is metal band)<<<<<<<<<<<<< :cool:

See you there people :wink: :stuck_out_tongue:

greetz

The Observer

Originally posted by syndicate2001
Vind het altijd te druk en zo bijzonders is het nou ook weer niet

Druk ist idd en bijzonder (prijzen) is het niet echt. Maar het is wel leuk een hele dag tussen de computershit te lopen en tis gezellig ook dus ga ik gewoon

Waarschijnlijk koop ik toch nix van veel geld (dat haal ik toch elders wel goedkoper uit…)… misschien wat cdrz ofzow

[B]

[/B]

goed idee…

Hehe… FF weer een logo erop printen want dat is er ondertussen wel afgesleten!

Ja ik ga ook samen met brinta.
Als we elkaar tenminste kunnen vinden, dacht ik wel lang leve de gsm.:stuck_out_tongue:

Ik wou mijn avatar op een t shirt printen alleen die bewegende beelden zijn moeilijk te printen joh:p

Ik nu waarschijnlijk toch ook maar… :smiley:

Samen met TdR, meteen eerste meeting voor ons, das dus ook leuk!

We gaan op zondag, miskien zie ik jullie nog!

Greetz

Neuh, de echte die-hards staan morgen om 10:00 op de stoep!

Ik ben dus definitief ook op de zondag te vinden. Samen met Xian weliswaar, beiden in ons CD Freaks tshirt… :slight_smile:

Cool, als alle freaks die zondag er zijn nou hier ff posten kennen we misschien is wat mensen in “real-life” ontmoeten! Ik kom zoiezo zondag middag ook, vanaf +/- 11:00

Originally posted by Sorcerer
Neuh, de echte die-hards staan morgen om 10:00 op de stoep!

Correctie : 08:30 :stuck_out_tongue:

(stand voorbereiden en zo , en mooie vlaaitjes voor mezelf uitzoeken natuurlijk)

Originally posted by Mr. Belvedere
(stand voorbereiden en zo , en mooie vlaaitjes voor mezelf uitzoeken natuurlijk)

He, belvedere! Ik kom morgenmiddag ff langs en dan wil ik wel vlaai met SLAGROOM!

Is dat er ook…? If not, dan neem ik dat ff mee! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Sorcerer
[B]

He, belvedere! Ik kom morgenmiddag ff langs en dan wil ik wel vlaai met SLAGROOM!

Is dat er ook…? If not, dan neem ik dat ff mee! :stuck_out_tongue: [/B]

geen slagroom , koffie kun je wel krijgen…