HCC dagen

Wie gaan? Heeft CDfreaks ook een stand (volgens mij was gezegd dat vorig jaar de laatste keer was)?
Volgens mij is dit jaar ook nieuw dat de GameExpo in de Rai Amsterdam is. Wel jammer want het was altijd een leuke combi.

Volgens http://www.gamexpo.nl/ is de GameXpo gewoon in de jaarbeurs in utrecht hoor.

CDF was er vorig jaar al niet meer bij…kosten wegen niet op tegen de baten…

Nee helaas zijn we dit jaar ook niet van de partij, zoals Tax al zei, het is teveel werk en kost teveel en we hebben redelijk weinig voordelen ervan. Je bekendheid binnen Nederland word er wel iets groter van en het is superleuk om in contact te komen met trouwe bezoekers maar verder is het voor een site die nu voornamelijk zich in het Engels profileert niet meer de manier om ons te promoten. Maar misschien dat we binnenkort op andere manieren gaan communiceren om onze site te promoten!

in de mail van Power Unlimited las ik iets over de Rai in Amsterdam. Nouja het zal wel.
HCC dagen is toch altijd wel leuk. Je moet alleen oppassen dat ze niet iets presenteren als aanbieding, wat in feite niet goedkoper/beter is dan in de winkel.

in de mail van Power Unlimited las ik iets over de Rai in Amsterdam. Nouja het zal wel.

Dat is [b]Gameplay[/b] of te wel de Power Unlimited Game Awards. Je weet wel waar ieder jaar de sponsers en de adverteerders van het blad en het tv prg GameKings de prijzen winnen.

Anyway ik ben er morgen ook om foto’s te maken voor een website en gewoon om ff wat nieuwe games te checken :stuck_out_tongue: