HCC Dagen 2003. 28 , 29 en 30 November. Wie zien we daaro?

Hier is de CdFreaks stand. (Oftewel standnr 12B044 ).

Ik zelf zal alle drie de dagen vooral hier te vinden zijn. Onze stand zal , als alles goed is , ook behoorlijk opvallen. Natuurlijk loop ik ook veel rond , maar ik probeer zo rond het middaguur altijd op de stand te zijn (ivm lunch :slight_smile: )

Maar … wie o wie zien we nog meer en op welke tijden ?

ik zou er eerst moeten werken maar helaas is het bedrijf gestopt en ga ik dus ook niet naar de hcc :frowning: jammer want het was altijd kei gezellig

Shit je bent me voor ik wilde eigenlijk een thread maken met informatie over onze aanwezigheid op de HCC, die zal ik dan nu alvast maar even maken :wink:

Kom zeker weer ff langs zal kijken of het deze keer niet te druk is.
Vorig jaar kon maar amper in de buurt komen Ik hoop nu meer kans te maken. Ga waarschijnlijhk twee dagen.

D@RKNeSS

tja misschien ik wel, maar heb het errug druk en of het ervan komt…

Ik ben natuurlijk van de partij. Ik ben er zekers op de zondag, maar wellicht dat ik er vrijdag ook al ben.

Zegt iemand daar CD Freaks meeting?? :wink:

Het kost me teveel geld als ik niet kom (don’t ask :wink: ), dus ik ben ook ergens een keer even van de partij…

Welke dag precies is nog niet helemaal bepaald…en laat ik nog even in het midden…anders komt die dag niemand meer :bigsmile:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Het kost me teveel geld als ik niet kom (don’t ask :wink: ), dus ik ben ook ergens een keer even van de partij…

Welke dag precies is nog niet helemaal bepaald…en laat ik nog even in het midden…anders komt die dag niemand meer :bigsmile: [/B]

of juist heel veel mensen…

ik zal er ook zijn. Welke dag hangt van andere personen af.
Zoals bass e.d.

Meer informatie in de thread van Domi.

Ik zal deze maar dichtdoen , anders krijgen we nog dubbele afspraken en meetings :bigsmile: