Hardware kopen

vbimport

Hoi,

Waar kopen jullie eigenlijk je hardware? Ik wil binnenkort nog ff een nieuwe videoplaat en een Athlon XP’tje gaan kopen maar ik was benieuwd of iemand nog een suggestie heeft voor een goede, snelle, betrouwbare, goedkope winkel!

Ik heb een paar keer wat bij Alternate besteld. en het beviel me wel, bovendien is de winkel vrij dicht bij mn werk… dus via Internet bestellen en dan meteen ophalen!!! Maar thuis bezorgen gat ook wel goed.

Alternate is niet een van de goedkoopste… kijk ff op tweakers bij de price watch voor allerlei goedkope zaken…

succes ermee

mazzl

Ik koop alles bij of www.bora-computer.de of www.hiqcomputer.de

Kijk ook eens op www.guenstiger.de

Ik heb erg veel onderdelen gekocht de afgelopen 9 jaar (ook dus onder rembours) en ben daar helemaal mee gestopt. Ik baal ervan als een afspraak niet nagekomen word (scheelt soms een paar dagen) of als je iets terug moet zenden is dat ook niet erg bevordelijk voor het apparaat…

Nu heb ik makkelijk babbelen want ik woon in Amsterdam en heb om mij heen wat winkels die gewoon top zijn, niet zozeer de prijs, maar meer de kwaliteit, dan betaal ik natuurlijk wel wat meer (enige tientjes) maar als het me niet “lekker zit” dan ruil ik het gevalletje gewoon om en krijg ik me geld terug, zonder gezeur. Ik heb het hier over Mycom, ik kom er al jaren en nog nooit wat “raars” meegemaakt (terwijl ik ook wel kan “zeuren” hoor :p)

Alternate, flut winkel… ik had een Yamaha cd brander die er maar liefst 50 minuten over deed om een 74 minuten te wissen, apparaat terug gestuurd. Ik moest ze bellen (na 2 weken!) om te horen te krijgen, dat zij het probleem niet kunnen “reproduceren” wat onzin is, het apparaat omruilen voor een IDE (want daar waren geen “bekende” problemen mee) wilden zijn niet aan beginnen, ook niet nadat ik inmiddels het apparaat voor de tweede keer heb opgestuurd.

Zelfde verhaal geldt eigenlijk ook voor hard-ware.nl, ik kan daar niet duidelijker over zijn : NIET KOPEN, kep zelden zo’n slechte service meegemaakt! (doe maar ffies “search” hier dan kan je het nog eens terug lezen, als je dat interesant lijkt)

Ik zou zeggen, koop alles lekker bij Mycom of Computerland (bij die laatste heb ik niet erg veel gekocht, maar lijkt mij wel een goede service te verlenen)

success

Ik heb goede ervaringen met shop.informatique.nl/inhoud/frameset/frameset.htm en ook met www.pclcomputers.nl/ .

En ik met Beatit… www.beatit.nl

snel en goedkoop :slight_smile:

Ik heb zelf ook al een aantal keer bij alternate en informatique gekocht maar vindt ze nog al duur!
Bij goedkope winkels als crazypc en europc vindt ik de service gewoon zwaar KLOTEN!!! :frowning: :frowning: :frowning:

Maar allemaal bedankt voor de reacties!

Ook hier geldt : alle waar voor zijn geld!

Originally posted by SoulShower
Ik zou zeggen, koop alles lekker bij Mycom of Computerland (bij die laatste heb ik niet erg veel gekocht, maar lijkt mij wel een goede service te verlenen)
Pff niet die Computerland in Utrecht…

Ik had daar een AMD Athlocn gekocht aan het begin van dit jaar en die was kapot gegaan… Niet mijn schuld want dat ding liep gewoon op de standaard snelheid en de koeling die erop zat hadden zij mij gegeven. Nou goed dat ding teruggegeven en zij zouden hem opsturen om te kijken of ik mijn geld terug zou krijgen.

Ben toen 4 keer langs geweest om te vragen hoe het ermee stond en elke keer zeiden ze we bellen u zo terug. Nou niet dus.

Ik heb er zelf toen ook niet meer aan gedaan (dom, weet ik) maar toevallig ben ik er vorige maand weer geweest om iets te kopen. Ik dacht laat ik het nog eens vragen… Weer kreeg ik de reactie we gaan bellen en bellen u morgen terug. Deze keer zeiden ze dat zelfs 5 (!) keer en elke keer belden ze niet. Uiteindelijk kreeg ik de manager aan de de lijn die er ook niets mee kon volgens hem. De CPU was tenslotte aan het begin van ditjaar gekocht en de medewerker die mij had geholpen was ook al weg. Maar na overleg zei die “Hou kom maar langs en je krijgt je geld terug”.

Het ging om een bedrag van fl. 350,- dus ik was wel blij dat ik toch uiteindelijk mijn geld kreeg. Alleen van terug bellen hebben ze bij Computerland nog nooit gehoord…

Dat is mijn ervaring met CL.

Heb die vraag ook als eens gesteld kunt hier eventueel lezen wat ik toen geantwoord heb.
http://nbf.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=33298

:cool:

Ik heb over de Computerland in R’dam geen klachten: redelijk goedkoop en personeel die je goed helpen met evt. vragen. En niet 1 keer, maar eerder een keer of 10 al…

Vind NTS in Rotterdam wel aardig…

www.nts.nl (lekker cheap!)

Kocht vroeger bij BSE… (Maarja, die zijn gone…)

Kijk ook eens hiero:

OC-Shop, Overclockers and High end Hardware

Leuk voor snel spul!:cool:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

OC-Shop, Overclockers and High end Hardware

Leuk voor snel spul!:cool: [/B]

Duh… Tell me about it!!! :slight_smile:
Daar heb ik zo’n beetje al mijn oc-spul gekocht!

Originally posted by Sorcerer
Duh… Tell me about it!!! :slight_smile:
Daar heb ik zo’n beetje al mijn oc-spul gekocht!

Duh… Dat weet ik toch niet?!? :rolleyes: