Hardware en Software en CD's

vbimport

Hey,

Ik heb een website in den aard gevonden zoals de shop van CD-Freaks, maar ze bieden ook alle hardware en Software aan... Heb er de Xbox Chip gekocht en een snelle levering, In Nederland.

Groetjes

Weet niet of dit spam ofzo is, maar wilde jullie het gewoon even laten weten...

www.compu-direct.be

koop een taart en vier het :confused:

Naar mijn weten in, duidt dit gewoon op reclame lol door iemand van de winkel zelf, als je merkt dat je nog niet meer gepost hebt. Daarom ook verwonderigswaardig is waarom hij door de admins van dit bord ook nog niet toegegooid is:cop:

We zullen het eens vragen.

Dreke : Is dit bedoeld als reclame voor je eigen winkel of gewoon om ons erop te wijzen dat er nog meer goede en goedkope winkels zijn ?

Overigens verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet met zijn jolt.co.uk.

staat bovendien nergens vermeld dat je dat niet mag doen in je signature :p, dus verwijt jij jou ketel maar, want ik heb gelijk :stuck_out_tongue:

Originally posted by TechMastex
staat bovendien nergens vermeld dat je dat niet mag doen in je signature :p, dus verwijt jij jou ketel maar, want ik heb gelijk :stuck_out_tongue:

Gaan we slim doen ?

Zie de regels.

"

If you want to advertise your products or services, you can contact Domin8tor for prices of banners and other sponsorship options, please do not use our forum to advertise this, this is considered spam and is not allowed.

"

Oh , en voordat ik een antwoord krijg in de trant van " maar die link in jouw signature dan ". Da’s iets uit deze thread en als het cdfreaks management er niet mee eens is , haal ik het er subiet af.

ZzzzZ, mja je ziet maar, als domi daar moeilijk over gaat doen. als ik de if you need a clanserver weg doe ben ik orde. Dan link ik gewoon naar mijn website :stuck_out_tongue:

bedoeling van een board is toch info doorgeven? en aan die info is niks illegaals dus als dat al niet meer zou mogen …

Originally posted by ^scooby2^
bedoeling van een board is toch info doorgeven? en aan die info is niks illegaals dus als dat al niet meer zou mogen …

en daarom genieten beiden de voorkeur van de twijfel.