Hardcopy 2000

vbimport

Hallo,

ik ontvang geregeld de nieuwe lijsten van Hardcopy 2000. Ik heb een drietal weken geleden een bestelling geplaatst van een vijftal pakketten. Tot mijn grote teleurstelling heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik weet dat HC2000 functioneert vanuit nederland, maar leveren in belgie was geen probleem. Ik heb al een mail teruggestuurd maar tevergeefs krijg ik geen antwoord. Betalen hoeft pas achteraf, dus dat ik zeker geen probleem. De pakketten die ik besteld heb vind ik bij geen enkele andere Warez dealer. Zijn er mensen met dezelfde ervaringen met HC2000 ??? BTW CDFREAKS doe zo voort.

Ik moet toegeven dat voor de zomer mijn bestelling bij hardcopy ook niet soepel verliep…veel vertraging en uiteindelijk geen cd’s…wel een mailtje gehda met uitleg waardoor…nu inmiddels weer geprobeerd en nu wel een snelle levering en goede service…ik zou het gewoon nog een keer proberen…

Als PSX antwoord zal ik het ook maar doen. Voor de vakantie ging het goed maar traag, niet zo lang hoeven wachten als PSX, maar het was anderhalve week. Ik heb na de vakantie een bestelling doorgegeven en daarna ook niks meer gehoord. 1x de een lijst gekregen en datw as het…