Hard-ware/Bolder ik word er moe van!

vbimport

ik zou graag willen weten wat ik aan zou kunnen doen, want ik heb lang genoeg gewacht. Even een kort overzicht:

12 juni kreeg ik een probleem met m'n Abit KT7-raid moederbord, bij een koude reboot, ging ie piepen (1 lange 2 korte) direct Bolder (de baas van hard-ware.nl) gemailed en kreeg al snel een reactie :"probleem is bij ons bekend, we hebben hier een partij biosen liggen dus we sturen er 1 op" 2 dagen daarna kreeg ik deze binnen, erop geprikt, leek goed te gaan, maar na een koude boot nog steeds het probleem. Toch maar weer gebeld & gemailed, ik moest de Abit maar opsturen MET AMD Duron 700 cpu (want het was onduidelijk waar het aan lag) 16 juni verzonden (dus bijna 10 weken geleden) met bon, ik dacht na 3 weken maar eens te bellen. Ze hadden um naar Taiwan gestuurd!! het zou nog wel even duren voordat ik um terug kon verwachten... dus stelde ik voor om mij een ander moederbord op te sturen die gelijkwaardig is aan deze, ik wilde eventueel nog wel wat bijbetalen voor een betere. "Ja dat is inderdaad een betere oplossing" dus zocht ik een Asus A7V SocketA 133MHz uit, ik drong wel aan op een Raid versie, “ja deze heeft Raid want ik zie nog 2 extra ide poorten” zei de heer Bolder (ik kreeg deze 3 dagen na dat telefoontje binnen, bleek ata 100 te zijn!) WEER bellen en doorgegeven dat ik er een wilde MET Raid en liever ook een ander merk, want ook deze Asus ging soms aan maar soms ook helemaal niet, dit was bij de Abit OOK het geval, dus was ik in de veronderstelling dat het wel eens aan de CPU kon liggen, dus weer opsturen (verzekerd, is toch iedere keer 16 piek) deze zou omgeruild worden voor een MSI 6330 Lite (deze heb ik ook hier en geen probs mee gehad tot nu toe) “Maar wel met Raid” benadrukte ik nogmaals. Nog wat dagen daarna belde ik nogmaals want het duurde weer erg lang, kreeg ik te horen dat ie was ingepakt en klaar om verzonden te worden, ik had namelijk ook een order bevestiging gekregen (via email) waarop was te zien dat het een ander type was, althans ik zag aan de prijs dat dit niet kon kloppen, weer bellen, “weet je zeker dat er Raid op zit” vroeg ik “even openmaken” zei de verkoper, “nee ik zie geen raid controllers, dan heeft de distributeur ons de verkeerde toegestuurd” ZUCHT. Ik moest maar even wachten totdat de heer Bolder even de tijd had om er “naar te kijken” even later belde hij me en zei “de heer Bolder word moe van en wil het bedrag crediteren” even nadenken, maar dacht toen, dat ik eigenlijk het spul hier in Amsterdam wilde kopen, “maar die CPU krijg ik dan wel? Want daar heb ik natuurlijk ook niets meer aan” na een tijdje “even aan Bolder vragen” na 1 uur werd ik gebeld door de heer Bolder “Ik zie zonet dat het moederbordje op 6 november 2000 is gekocht, zoals U begrijpt moeten wij ook winst maken en kunnen we niet zomaar een bord omwisselen, want als we de Abit terug krijgen kunnen we deze niet meer gaan verkopen” (zich niet afvragend of ik misschien de boekjes en accessoires kon opsturen) mijn antwoord luide “daar mag de klant toch niet de dupe van zijn, en ik kan de accessoires wel opsturen hoor, geen probleem” bolder weer “nee dat kan echt niet, het is een probleem van Abit en wij moeten wel winst maken”

Al met al zijn we 10 weken verder en heb ik nog steeds niet het moederbordje binnen + een zware teleurstelling, je zou toch hopen dat ze je na 9 weken wel tegemoet zouden komen, ik wilde nog wel een meerprijs betalen, kon allemaal, maar op het laatste moment werd dat terug getrokken.

Zwaar knudde !

Meneertje Bolder is een gigantische idioot die niet weet hoe ie met klanten moet omgaan. Ik zou de consumentenbond eens inschakelen en gewoon al het geld terugvragen plus geleden schade en dan snel alle banden met die hele toko verbreken.

Als ik dit zo had gedaan toen ik nog bij de Regenboog Systems en Networks werkte dan schoot mijn chef me waarschijnlijk ter plekke af.

Neem anders gewoon ook direct contact op met Abit Nederland

AMOR Computer B.V. (ABIT’s European Office)
Van Coehoornstraat 7,
5916 PH Venlo, The Netherlands
Tel: 31-77-3204428
Fax: 31-77-3204420
sales@abit.nl
technical@abit.nl

Misschien dat taxieman hier eens een lichtje over kan laten schijnen…die doet zich nogal eens voor als semi-jurist (jurist wannabe).

Buitengewoon vervelende boel waar een hoop niet klopt…

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Meneertje Bolder is een gigantische idioot die niet weet hoe ie met klanten moet omgaan. Ik zou de consumentenbond eens inschakelen en gewoon al het geld terugvragen plus geleden schade en dan snel alle banden met die hele toko verbreken.

Als ik dit zo had gedaan toen ik nog bij de Regenboog Systems en Networks werkte dan schoot mijn chef me waarschijnlijk ter plekke af.

Neem anders gewoon ook direct contact op met Abit Nederland

AMOR Computer B.V. (ABIT’s European Office)
Van Coehoornstraat 7,
5916 PH Venlo, The Netherlands
Tel: 31-77-3204428
Fax: 31-77-3204420
sales@abit.nl
technical@abit.nl

[/B]

bedankt voor de links Mr. Belvedere :slight_smile: dat is inmiddels niet meer nodig want vandaag heb ik me bordje weer terug ontvangen (eentje dus met nieuwe revisie) al ben ik er alsnog niet blij mee, want er kon geen “excuses” van af, nu zit ik te twijvelen om deze link eens door te mailen aan hard-ware.nl, maarja aan de andere kant, wat heb ik daaraan…

nu weet ik weer waarom ik eigenlijk nooit buiten Amsterdam koop, want Mycom & Computerland mogen dan wel wat duurder, service is daar WEL belangrijk :slight_smile:

Nogal een debiel, die Bolder. Als je een beetje mobo’s terug naar Taiwan gaat sturen win je volgens mij geen klanten.

Nu ben ik weer blij waarom ik in Duitsland me rommel koop, ze ruilen je spullen ter plekke om voor nieuwe! En nog goedkoper ook. Ik heb echt medelijden met jullie Hollanders…:wink:

Originally posted by R0bby
[B]Nogal een debiel, die Bolder. Als je een beetje mobo’s terug naar Taiwan gaat sturen win je volgens mij geen klanten.

Nu ben ik weer blij waarom ik in Duitsland me rommel koop, ze ruilen je spullen ter plekke om voor nieuwe! En nog goedkoper ook. Ik heb echt medelijden met jullie Hollanders…:wink: [/B]

Bora en Cash & Carry ? :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Bora en Cash & Carry ? :slight_smile:

[/B]

exactly :slight_smile:

Originally posted by R0bby
Ik heb echt medelijden met jullie Hollanders…:wink:

rofl