Happy birthday mp3's

vbimport

weet er soms iemand waar ik ‘happy birthday’ mp3’s of dergelijke kan vinden :wink:

try kazaa / morpheos / winmx :slight_smile:

dat is nou net het probleem, kazaa en dergelijke werken hier niet vermits ik op mijn werk zit… :frowning:

Originally posted by pin04080
dat is nou net het probleem, kazaa en dergelijke werken hier niet vermits ik op mijn werk zit… :frowning:

Zit ook op men werk…8r proxy, maar nog nooit 1 probleem gehad met die programma’s…WinMX welles geprobeerd?

Ik heb er al velen geprobeerd: Win Mx, kazaa, napster, edonkey, … ze werken allemaal via een Socks 4 of 5 Proxy en die staat hier niet geinstalleerd (internet komt binnen op een Linux machine)

Originally posted by -=HeadLesS=-
Zit ook op men werk

Dan is het vast niet druk op je werk want elke keer dat ik hier ben geweest vandaag (dat is vaak dus ik heb veel op de banners gedrukt :stuck_out_tongue: )had jij wel aardig wat gereplyed hier

weet er soms iemand waar ik ‘happy birthday’ mp3’s of dergelijke kan

Wat wil je er mee doen dan vandaag op mijn 18e verjaardag komen en gaan mee zingen :slight_smile: zou het wel leuk vinden hoor maar het is zon moeite :stuck_out_tongue: sorry ben beetje in melige humeur

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Dan is het vast niet druk op je werk want elke keer dat ik hier ben geweest vandaag (dat is vaak dus ik heb veel op de banners gedrukt :stuck_out_tongue: )had jij wel aardig wat gereplyed hier

[/B]

het is inderdaad niet druk :slight_smile: de meesten zijn op verlof en zodus hebben we teveel tijd :slight_smile:

Originally posted by edje_007
[B]

Wat wil je er mee doen dan vandaag op mijn 18e verjaardag komen en gaan mee zingen :slight_smile: zou het wel leuk vinden hoor maar het is zon moeite :stuck_out_tongue: sorry ben beetje in melige humeur [/B]

het is voor een verjaardagsfeestje van een collega :wink:

het is voor een verjaardagsfeestje van een collega

jaja en stiekem vanavond op mijn verjaardag komen :slight_smile: maar moet je titels of zoek echt nummers maar goed imesh heeft aardig wat nummers en winmx ben ik ook zeer over te spreken maar goed suc6 met het zoekn