Hannibal--> wat vinden jullie ervan

vbimport

Nou, vrijdag naar Hannibal geweest (de film dus).

Ik vond hem

• slecht in elkaar zitten
  • niet spannend
  • niet zo goor als wordt gezegd
  • erg onsamenhanged qua gebeurtenissen en omgevingen
  • weird
  • al met al een beetje saai

Wat vinden de andere cdfreakers?
Greetz Jojk

Kvond het verhaal lang niet zo sterk als Silence Of The Lambs, maar ik vond het toch een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb. Sommige scenes waren maybe wat overdreven, maarja, vandaar KNT eh :slight_smile: Al bij al heb ik me die avond zeer goed geamuseerd, misschien dat het ook wel meespeelde dat ik een gratis ticket had :slight_smile:

Uhm nu we het toch over films hebben;
The Watcher vond ik een pak minder; verhaal en spanningsopbouw waren goed, maar dan ineens ging het veel te snel en was hij plots gedaan. (net alsof dat ze het einde er maar vlug bijgemaakt hebben)

Unbreakable viel wel mee, maar kheb em ni helemaal gevolgd, want was toen met m’n vriendin :slight_smile:

Anatomy vond ik soms wel akelig; die metaal-achtige sfeer van lijkentafels en de gedachte dat IEDEREEN uiteindelijk “slecht” kan zijn. De eerste film van m’n leven waar ik m’n ogen eventjes dichtgedaan heb; geef ik eerlijk toe :slight_smile:

Maar ABSOLUUT dieptepunt inzake films is toch vast en zeker DrT and the women. Ok, ik geef toe, zoiets weet je op voorhand, maar door omstandigheden zat ik nu eenmaal in die zaal ;( Volgens 't boekje was het een comedy met veel dolkomische plotwendingen. Wel, voor mij had die film niet eens een plot, laat staan wendingen en ik heb de ganse film niemand horen lachen. M’n vriende en ik waren het eens: de volgende keer verbranden we gewoon ons geld :wink:

Vond het wel een aardige film. Silence of the lambs was inderdaad beter, maar goed, zeker geen weggegooid geld.

Originally posted by djewst
Vond het wel een aardige film. Silence of the lambs was inderdaad beter, maar goed, zeker geen weggegooid geld.

't Geld is natuurlijk nooit weggegooid omdat het sowieso gezellig is om naar de film te gaan. Al met al zou ik het niet erg gevonden hebben als ik naar bijvoorbeeld ‘proof of life’ zou zijn geweest

Vond hem zwaar tegenvallen. Heb de laatste tijd alleen maar verhalen gehoord over mensen die kotsend de film uitkwamen.
Heb toch lekker kunnen eten tijdens de film, omdat er gewoon geen spanning in zit.

Silence of the Lambs kan door deze film absoluut niet overtroffen worden…

Greetz :smiley: Lathieza :smiley:

Vooral de grappen waren wel leuk (keukenscene op het laatst met op de fridge de Vegetarian times, het hoofd van Anthony in duiven te Florence en… De Goldbervariationen die in het begin op de piano gespeeld werd. (De goldberg is een serie slaapliedjes die Bach schreef voor een rijke klant))
Met Bach gaf de regiseur zelf al aan wat hij van de film vond, Maar wel leuk, vooral als je met 2 psychiaters in opleiding naar de film kijkt (is het nou wel of niet mogelijk)

Ik ga er maandagavond naar kijken, en zal jullie dan m’n mening geven, iedereen heeft een andere smaak, dus 't is nie moeilijk dat de ene em goe vindt en, de andere weer niet, voor een andere film kan dit net het omgekeerde zijn :stuck_out_tongue: anyway als ik het niet vergeet reply ik nog wel es :wink:

Grtz BierspieR :smiley:

ik heb `m afgelopen zaterdag gezien (ook met een gratiz ticket dus kan nooit tegenvallen :slight_smile: )
maar ik vond het toch wel een mooie film, was niet echt gigantisch spannend en het gore viel al helemaal mee alleen op het laatste ff met die hersens.
toen we de bioscoop uitliepen hoorde ik heel veel mensen schelden van wat een klote film en totaal waardeloos, maar dat vond ik dus niet, geen topfilm zoals je overal hoort, maar zeker ook niet slecht…

ik vond de film een stuk minder. haalt het bij lange na niet bij silence…
Ook mis ik Jody Foster in de film.
Nogmaals het is een aardige film maar niet meer dan dat.

vond hem toch wel goed maar minder dan verwacht… ben wel in antwerpen geweest wat toch al leuk was… was er nog nooit geweest… mega bios

hannibal suxxxx

Originally posted by ed2
ik vond de film een stuk minder. haalt het bij lange na niet bij silence…
Ook mis ik Jody Foster in de film.
Nogmaals het is een aardige film maar niet meer dan dat.

Jody Foster? Speelt die niet dan? Ik vond clarice al zo afgevallen in vergelijking met silence of the lambs