Handig als je iemand zoekt

vbimport

ik kwam net toevallig langs een handige site, waar je echt diep in het Nederlandse telefoonboek kunt graven (dieper dan bij zoekopnummer.ath.cx in ieder geval):

http://www.kweekvijver.com/foon/zoeken.html

je kunt bijvoorbeeld alleen op achternaam zoeken, of alleen op postcode, straatnaam, huisnummer of een combinatie van één of meerdere dingen. als je 'm nog niet kende zou ik zeggen: doe er je voordeel mee...

Handig!

zeer zeer handig… ik had al ongeveer een week last van een gast die steeds belt en weer ophangt, dan is het toch fijn zijn adres te weten enzo

thx ik zocht zo;'n site al een tijdje

Is alleen beetje trager dan die zoekopnummer site…
En ik hoorde dat die ook minder up to date was…

Op de site van Voelspriet kan je nog veel meer zoek acties ondernemen…

Handig dit soort sites!

ik ga ze maar eens bookmarken! :smiley:

Dit soort sites zijn perfect…!! Ik voel me nu een soort god… Daar had ik al eerder last van. Maar nu voel ik me als een god die echt alles weet…! Immers, Knowledge is power~!

Najah…, geintje natuurlijk:p Maar handig is het zeker… Sites als deze behoren zeker tot mijn favo’s. Tesamen met sites als ISONews en voorheen Dupecheck.com, astalablabla… etc…

Jammer dat je die niet zo vaak ziet…

Van de site uit mijn eerste posting:

Rotterdam, 2 juli 2002
Ja, jammer maar helaas… Het is leuk geweest.
Na ±10 miljoen verwerkte zoekopdrachten is Telezoek er mee gestopt.
Telezoek kreeg naast veel bezoekers ook veel positieve reacties en
suggesties. Hiervoor bedankt, maar we voelen ons toch gedwongen om ermee te stoppen.

Nu is het tijd om vakantie te vieren, daarna zien we wel weer wat we gaan doen.
In iedergeval iets heel anders!

Doei,
Tele-Zoek!.
telezoek@kweekvijver.com

Heeft iemand nog een goeie site waar je op nummer kunt zoeken?
Want bij zoekopnummer.ath.cx klopt er over het algemeen weinig van mijn resultaten. Ik krijg erg vaak andere namen dan de mensen die ik aan de telefoon hoor, en ook als ik de nummers van bekenden invul krijg ik de meest vreemde resultaten. Volgens mij gebruiken ze daar nog een telefoonboek van vorig jaar (of nóg ouder) of er zit een fout in hun database…

heb de maker van http://zoekopnummer.ath.cx een ICQ berichtje gestuurd…kijken wat hij te zeggen heeft :wink:

ben benieuwd