Hallo

vbimport

ik wou even zeggen dat ik een enorme cdfreaks fan ben !

het is te zien aan je aantal reply’s
maar join the club, besteed je tijd nuttigaf en toe een grapje kan geen kwaad , maar sommige overdrijven
dus 1 tip …maak je naam niet bekend als haleve zool

véél plezier en nogaals welkom :slight_smile:

Originally posted by carlo vaesen
[B]het is te zien aan je aantal reply’s
maar join the club, besteed je tijd nuttigaf en toe een grapje kan geen kwaad , maar sommige overdrijven
dus 1 tip …maak je naam niet bekend als haleve zool

véél plezier en nogaals welkom :slight_smile: [/B]
Kan toch ook een actief lezer van dit prachtige forum zijn.

ahja nog niet bij stil gestaan lol

Trasher is bekende op IRC en wel bekend bij de mensen van de old skewl (als die hier nog rondlopen (zie http://forum.cdfreaks.com/forumdisplay.php?forumid=12)

Originally posted by carlo vaesen
ahja nog niet bij stil gestaan lol

eerst denken dan spreken zegk maar :slight_smile: hehe

Originally posted by Da_Taxman
Trasher is bekende op IRC en wel bekend bij de mensen van de old skewl (als die hier nog rondlopen (zie http://forum.cdfreaks.com/forumdisplay.php?forumid=12)

Is hij dan een oude bekende ?
Zo ja hoe komt het dan dat hij zo weinig posts heeft.?

Originally posted by Alasta Man
[B]

[/B]

zo als al zo vaak wordt gezegd de laatste tijd: Het niveau gaat achteruit.

[B]

[/B]

Kan toch ik had hier voorheen ook een andere nick die nergens op sloeg was dacht ik “blablabla”(of zoiets had toen overal andere nicks) en was toen niet zo heel erg vaak hier denk 1 maal in de week ofzo en replyde denk ook zeer weinig.

Maar het is hier toen een hele tijd stil geweest (board down enzo) en toen ben ik eigenlijk wat vaker hiergekomen en ik wist niet meer welke naam ik exact voorheen had en bij welke e-mail adres hij hoorde en ben toen maar opnieuw aangemeld hier.

[B]

[/B]

Waarom wordt het feit of iemand bij CD Freaks bekend is alleen maar afgemeten aan het aantal posts dat iemand heeft???

Iemand die veel posts heeft besteed regelmatig tijd aan het forum, maar andersom hoeft dit niet zo te zijn. Iemand die nauwelijks posts heeft kan best veel tijd aan forum besteden.

Heb dat nooit begrepen dat mensen daar zo op reageren, het zo belangrijk vinden hoeveel het aantal posts van iemand is…
Ik heb veel meer respect voor iemand die misschien maar 50 posts heeft, maar dat dan wel allemaal uiterst zinnige en helpvaardige posts waren, dan voor iemand die 2000 posts heeft waar geen enkel zinnig woord uit is gekomen.

Het is niet de kwantiteit die telt, maar de kwaliteit! En denk toch dat ik een persoon die daar enig recht van spreken heeft…

[B]

[/B]

doet dat er iets toe voor jou?

als hij oude bekende is, zul jij hem NIET kennen want je bent zelf niet zo oud hierzo en dus van achter de tijd dat hij hier was

hoeft alles een reden voor jou?

admins kunnen jouw postss op 0 zetten, wij zullen niet vragen hoe het komt dat je zo weinig posts hebt

het is wel zo dat hoe meer iemand post. hoe beter je um leert ‘‘kennen’’.
Maarja, hoe langer je hier rondneust, des te meer posts je krijgt. dat is nu eenmaal zo.

Originally posted by Redneck
…admins kunnen jouw postss op 0 zetten, wij zullen niet vragen hoe het komt dat je zo weinig posts hebt

Dat zou volgens mij nog wel de leukste oplossing zijn. Dan waren we beslist snel van hem af. Gewoon die teller van hem locken op 0. Of anders zou het ook nog leuk zijn als hij ‘gestraft’ werd. Iedere keer als hij iemand uitscheld of een gore opmerking maakt, gaan er gewoon een x aantal postjes van zijn teller weg. 100 postjes per beledinging, 50 bij het tegenspreken van een admin, en 25 per vieze opmerking. Is dit geen goed idee?

Originally posted by Redneck
[B]

doet dat er iets toe voor jou?

als hij oude bekende is, zul jij hem NIET kennen want je bent zelf niet zo oud hierzo en dus van achter de tijd dat hij hier was

hoeft alles een reden voor jou?

admins kunnen jouw postss op 0 zetten, wij zullen niet vragen hoe het komt dat je zo weinig posts hebt [/B]

Ik stel een doodgewone vraag en krijg een kut reply terug.

Dank je.

Originally posted by R0bby

50 bij het tegenspreken van een admin

Zo totalitair is het hier nu ook weer niet…je mag het best oneens zijn met de admins…maar zolang dit in redelijkheid (en met respect, zoals dat voor iedereen geldt, iedereen moet elkaar respecteren) is daar helemaal niets mis mee

Wat wel een optie is is dat alle posts in dit forum niet meetellen, maar dat doet ook weer geen recht aan het principe dat het aantal posts toch een indicatie is van de tijd die hier doorgebracht wordt, dus dat idee is ook al lang geleden afgeschoten.

Zolang mensen elkaar respecteren, eerst nadenken voor ze posten (toch proberen zelf even te zoeken bijvoorbeeld) en er gewoon een leuke tijd op na houden hier op dit forum dan is er geen enkel probleem, maar daar lijkt de schoen nog wel eens te wringen hier…

hehe, ik ben nooit op dit forum geweest (behalve heeeeeeel vroeger) maar dat wil niet zeggen dat ik een newbie ben…

Nou Trasher, ik geloof dat ik je nick nog ken van ooit op cdfreaks, toen er nog dealershit was en warezcds.nu nog een board had :slight_smile: Maar welcome back he :slight_smile:

Idd welcome to da club :slight_smile:

Ennuh Alasta… zeur niet!!!

Ik had je nickname al vaker gezien.
Maar toch, welkom terug :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Idd welcome to da club :slight_smile:

Ennuh Alasta… zeur niet!!! [/B]

Zo krijg je inderdaad een klote forum, zeker als de admins dit zeggen, je kunt er ook gewoon niet op reageren, dan is er niets aan de hand…