Hallo

vbimport

Ik wil snel member worden.
Zal Crazy gek op zijn neus kijken.
Als "tweede vrouwelijke cd-freaker moet dat toch lukken?

Alles best, maar maak dan zelf geen zinloze topics aan, reageer op andere zinloze dingen, dan ben je d’r zo.

dat moet wel lukken neem ik aan, kijk bijvoorbeeld naar de heren: taxman, portje en zeker niet te vergeten RNG !! er zijn er nog wel meer die flink kunnen tikken hier, maar ik wens je succes…

Is dít een zinvolle topic dan?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Crazy Bob:
Is dít een zinvolle topic dan?<HR></BLOCKQUOTE>

je zit hier op cd freaks (general chat…)

Toch allemaal jongens he… een vrouw, en gelijk allemaal erbovenop storten. Maar ik was de eerste die “Ingrid” mocht verwelkomen… hehe…

het scheelde niet veel of ik was het… hehhe… maar maak je niet druk, haar vriend/man/whatsoever/ heeft ook de zelfde ziekte(gekte), dus past veel beter bij elkaar…

Hoe krijg ik een Icon in een regel als ik typ?

kijk hier een Gekkie!
http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/smilies.html

Ik ben niet overtuigd dat je vrouw bent ?
Een paar vraagjes : BH-maat ?
Schoen maat ?
Massa ?

Moet ik eerst een foto sturen dan
Anders moet je het maar aan Crazy vragen.
schoenmaat is in ieder geval 38
misschien heb je hier iets aan

Volgens mij had dominator liever dat je zijn volgorde had aangehouden

38 is wel klein, maar euh, als je studeert op de unief voor vrouwanalogie/psychologie dan kan je aan de hand van de verschillende maten berekenen of je normaal bent of niet en als je dus verkeerde maten doorgeeft weet ik direct of je v/m bent.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by DOMINATOR:
38 is wel klein, maar euh, als je studeert op de unief voor vrouwanalogie/psychologie dan kan je aan de hand van de verschillende maten berekenen of je normaal bent of niet en als je dus verkeerde maten doorgeeft weet ik direct of je v/m bent. <HR></BLOCKQUOTE>

Tuuuuuuuuurlijk lololololol

Je kan ook ff je foto posten, of ik kan het voor je doen. Zeg het maar Gekkie.

Als je het zelf doet, volg dan deze stappen:

1. Heb een eigen homepage
  2. Gooi daar je foto in een mapje
  3. Onthoud de link naar dat plaatje
  4. Stomp de hele snelkoppeling hier neer
    4.1 Zet ervoor
  5. Als het goed is moet dan je foto er staan.

Dit is een voorbeeld van hoe het moet, alleen moet je op de plaats van de x een g zetten:

[imx]http://www.geocities.com/gekkie/foto.jpg[/imx]

Ik zag dat mijn naam weer eens genoemd werd, dus werd het tijd om te reageren

Member status heeft heel weinig te betekenen, maar het staat wel beter dan junior member

En ik zie dat je toch met de naam gekkie gegaan bent…wel humor, zomaar ineens?

RNG inhalen is onmogelijk, dat probeer ik ook al een paar weken, maar hij post gewoon veel meer (bij iedere topci die hij sluit kan hij nog een laatste post zetten, daar kan niemand tegen op natuurlijk ).

Maar welkom bij de club, CLub CD Freaks. En afgaande op de laatste paar dagen zullen we je ook nog wel terugzien in de ‘Nachtclub’ van CD Freaks

En zolang je geen rare dingen doet als Sperminator en Pokemon, zul je nog wel lang member blijven…

Da_Taxman

geef mij die foto ook ff