Hallo jongens ik ben erweer!

vbimport

Zo ik ben weer even terug in het forum en zie weer zoveel nieuwe namen. Alles is goed met mij en ben blij weer terug te zijn in Berkel Enschot. De warmte is weer voorbij en ik begin al lekker af te koelen. Ga morgen voor de eerste keer weer paard rijden. Na mijn ongeluk ben ik wel een beetje voorzichtig. Ik pak onze Darren ( de hengst ) weer. Hij heeft mij vorige keer in het ziekenhuis gekregen. Hij zal het zo wel niet bedoeld hebben.

Ik ga weer in ons zwembad liggen om wat tot rust te komen.

Groetjes ook namens mijn Rens ( de broer van mij vriendin )
We gaan leuk met elkaar om en mogen elkaar graag.

Verkering klinkt zo kinderachtig maar het komt wel op het zelfde neer.

Groetjes Sandra
XXXXXXXXXXXXX

Hoi Sandra,

Leuk dat je weer “terug” bent :stuck_out_tongue:
Zou je niet een keer een foto van jezelf gaan posten, of ben ik nu in de war met iemand anders? :wink: :stuck_out_tongue:

Hoi Sandra

Welcome back

En natuurlijk veel plezier met alles(cdfreaks/paard rijden/vriend)

groetjes

The Observer

Welkom terug!

leuke naam voor 'n paard trouwens! (:wink: )

Originally posted by Sandra Bullock
Ik pak onze Darren ( de hengst ) weer.

Ach je zult het wel niet zo bedoeld hebben :smiley:

Welcome Back

Originally posted by Totibbs
[B]

Ach je zult het wel niet zo bedoeld hebben :smiley:

Welcome Back [/B]

Totibbs, hoe durf je dat te zeggen, das nie netjes :stuck_out_tongue:

The Observer

Originally posted by Observer
[B]

Totibbs, hoe durf je dat te zeggen, das nie netjes :stuck_out_tongue:

The Observer [/B]

Geeft niet hoor ik kan wel tegen een grapje

Welcome terug…

Heb nog leuke vakantiefoto’s gemaakt??
Post er dan eens wat, hebben wij ook gedaan, toch jongens?? :stuck_out_tongue:

Originally posted by phrozeman
[B]Welcome terug…

Heb nog leuke vakantiefoto’s gemaakt??
Post er dan eens wat, hebben wij ook gedaan, toch jongens?? :stuck_out_tongue: [/B]

ja zeker…vakantiefotoos roelen…lachen!!! :stuck_out_tongue:

héhé dag hobbelpaartje
Wb !!

pak onze Darren ( de hengst ) weer.
in ons zwembad

nounounou doe maar duur hoor :stuck_out_tongue: Je bent toevallig niet aan het computeren met een Intel Pentium 2 GHZ met 1024 intern en 19 inch flatscreen? Als dat echt zo is dan ben je een moordwijf
:eek:

Originally posted by Pyromaniac
[B]

nounounou doe maar duur hoor :stuck_out_tongue: Je bent toevallig niet aan het computeren met een Intel Pentium 2 GHZ met 1024 intern en 19 inch flatscreen? Als dat echt zo is dan ben je een moordwijf
:eek: [/B]

Weet niet wat voor computer maar inderdaad een heel groot plat scherm. Te groot vindt ik zelf hoor. 80 cm in doorsnee. De computer is geloof ik een Pentium 4 met 1. … ghz en 120 GB harddisk. Theodor heeft er nog meer schijven bij gestopt. Zie zo bij mijn computer van a tot x aan schijven.

Ruimte genoeg zegt theodor.

We zullen hem maar geloven

[B]

Weet niet wat voor computer maar inderdaad een heel groot plat scherm. Te groot vindt ik zelf hoor. 80 cm in doorsnee. De computer is geloof ik een Pentium 4 met 1. … ghz en 120 GB harddisk. Theodor heeft er nog meer schijven bij gestopt. Zie zo bij mijn computer van a tot x aan schijven.

Ruimte genoeg zegt theodor.

We zullen hem maar geloven

[/B]

Kijk en nu zijn we op het moment angekomen dat ik denk dat jij compleet onbetrouwbaar bent !

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

ja zeker…vakantiefotoos roelen…lachen!!! :stuck_out_tongue: [/B]

Dan zal ik mijn stokbrood foto’s ook maar online gooien als ik ze heb opgehaald :smiley:

Kijk en nu zijn we op het moment angekomen dat ik denk dat jij compleet onbetrouwbaar bent !

jeps…zelfde hier…

hijgehijge puf puf. als dit een meisje is dan eet ik me hoed op, al die arme jongens, hun koppies slaan op hol met teksten als : “Ik ga weer in ons zwembad liggen” en “Ik pak onze Darren ( de hengst ) weer”

Ligt het aan de warmte of worden de jongens zo snel met hun hoofdje op hol gebracht. Ik zou es mijn maten moeten doorgeven dan…

Originally posted by Lady
Ligt het aan de warmte of worden de jongens zo snel met hun hoofdje op hol gebracht. Ik zou es mijn maten moeten doorgeven dan…

Ik denk het ook kan er ook niets aan doen dat ons pap een nieuwe computer heeft gekocht en theodor hem als servers wil gaan gebruiken voor muziek op te zetten.

Lady wij begrijpen elkaar wel

Jongens zijn inderdaad makkelijk op hol te brengen.
Darren mijn hengst trouwens ook

Groetjes Sandra

[B]

Ik denk het ook kan er ook niets aan doen dat ons pap een nieuwe computer heeft gekocht en theodor hem als servers wil gaan gebruiken voor muziek op te zetten.

Lady wij begrijpen elkaar wel

Jongens zijn inderdaad makkelijk op hol te brengen.
Darren mijn hengst trouwens ook

Groetjes Sandra [/B]

Je woord keuze was misschien een beetje vreemd, waardoor de boys een beetje van slag raakten.
Ik neem aan dat je vader wel een paar leuke centen heeft en die broer van je ook niet helemaal dom is.

Wat voor een muziek by the way :stuck_out_tongue:

En klopt jongens kunnen best van slag raken, meisjes toch ook?

Groetjes

The Observer

al van in 't begin…

verder no comment.