Hallo! Daar istie weer

vbimport

Na dagen kom ik weer eens op cdfreaks (cookie werd niet goed 'begrepen') en kan eindelijk weer eens een bericht posten. Ik heb inmiddels de LG915+ binnen en kijk daar nu op en moet zeggen, heeeeel indrukwekkend, zeker als je bedenkt dat toen ik de monitor op de tafel installeerde en vervolgens nogal hard op de cursors (aan de voorkant van de monitor) drukte, ik nog net niet stuk kreeg, want ik was tenslotte wat anders gewend. Tiptoets, heel apart :slight_smile: zelfs bij hoogste resolutie (1600x1200) nog steeds haarscherp en goed te lezen.

Klinkt intressant… ga zelf voor de kerst denk ik ook maar een 19" sjoppen… denk maar dat ik voor de Samsung ga… betaalbaar en goed :slight_smile:

Heb het altijd al gezegd…LG Flatron roels gewoon

Is een Iiyama 17" LA702UT .25 met platte beeldbuis ook een goede?

Die komt waarschijnlijk in mijn nieuwe putertje binnenkort, maar ik heb helemaal geen ervaring met Iiyama…

:confused:

Dude, IIyama rulles!

Ikke heb ook iiyama (22") en het is de meest kick azz monitor around!

Ook sony kickt heel veel azz!

idd dat was een gouden tip, het was die 1200 gulden meer dan waard! Kan me ook amper inbeelden dat het nog beter kan, maar ben een perfectionist dus kan altijd alles beter :slight_smile:

Tis alleen even wennen met die flatscreen, nu lijkt het beeld iets “ingedeukt” maar ik begin daar al aan te wennen.

CTX komt er bij mij niet meer in, met Iiyama werd het beeld gevoelsmatig maand na maand slechter (onscherp, in het bijzonder bij de hoeken) terwijl deze toch op het begin haarscherp was. Ook vind ik die techniek die wordt gebruikt (Diamondtron) irriteren, maar dat is persoonlijk, kan niet wennen aan de horizontale lijnen. En ben nogmaals erg te spreken over de OSD van de LG, ziet er degelijk en gelikt uit, de bediening daarvan is ook uitstekend. En zo’n powered USB hub is natuurlijk ook erg handy (op de achterkant kun je 5 usb apparaten aansluiten, ik heb er 2)

Dus Bedankt Tax voor de tip :slight_smile:

hmmm, Philips gebruikt toch de LG beeldbuizen?

ik had ook al over dat Diamondtron kon iriteren…

Ik zal het er eens over hebben met puterspulletjes dealer

Die LG is idd een goed ding!
A/d andere kant kan je van IIyama hetzelfde verwachten! (Ongeveer de Mercedes onder de monitoren! Tis een uitdrukking; vind zelf Merc. zuigen.) :smiley:

doorslag was de prijs, koop je een Iiyama dan betaal je daar flink voor terwijl die LG op z’n minst net zo goed is (of misschien wel beter) dus keuze was uiteindelijk gemakkelijk

Was het niet de DAF onder de monitoren? das tenslotte een “classic” :stuck_out_tongue:

Aha!

Ik heb al een mooie beeldbuis van LG gevonden (17" 776FM).

Volgende week maar bestellen inc. de rest van de nieuwe Computer :smiley: :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: