Hack UBB

vbimport

Hey

We hebben fxp board (naam = geheim) en zitten met deleter. Nu er is een hack waaraan je kan zien wie de posts beziet en dus een logboek bijhoudt.

mijn vraag luidt: weet iemand hoe deze hack heet en waar ie te vinden is?

We draaien op UBB6.0

Alvast bedankt

Liquidsky

Is het niet slim om je board te beveiligen met lockdown??
De boards die dat al hebben houden de pubs vaak veel langer in stand.
Die hack waar je naar vraagt houdt de ip-nummers bij.
Als de deleter iedere keer onder een ander ip-nummer draait schiet je nog nix op.

Als je 'm wel kunt vinden -> tegen de muur die gast !!

Ik snap zowiezo niet waarom iemand het “fun” zou vinden om posts te deleten! :mad:

Misschien is het iemand waar jullie ooit probs mee gehad hebben?!

Originally posted by Wookie
Misschien is het iemand waar jullie ooit probs mee gehad hebben?!

Nee man! Der zijn gewoon gasten die het lachu vinden om posts te deleten…snap het ook niet wat daar de fun van is, maargoed it happens without a reason…dus het hoeft niemand te zijn die een hekel aan je heeft ofzow…gewoon just4funmongolen! :rolleyes:

Met niemand ruzie gehad tot nogtoe.
En die "hide Ip"hack vind ik niet goed.

Kan je nie instellen dat er niemand binnen mag komen waarvan het IP niet bekent is?

Upgraden naar VBB als dat kan. Zitten ook aantal aardige handige opties bij :slight_smile:

Je zegt dat je last hebt van deleters. Bedoel je nou dat iemand de pubs delete die jullie maken, ik denk dat je dat bedoeld ofniet!? Misschien zou er wel een hack voor zijn maar dat lijkt me dan wel een idioot grote log file te worden. Je kunt beter een fake pub maken op je eigen server en dan met het ftp programma een log file bijhouden. Dan heb je de deleter zo te pakken. Ik run namelijk ook zo’n board dus ik heb er ervaring mee. :slight_smile:

Idd, iemand is zo een aan het maken :slight_smile:
Bedankt voor al jullie antwoorden