Héél raar probleem met DVD Decrypter!

vbimport

Hai! :slight_smile:

Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik nog met een laatste probleem kom, want hier kom ik dus écht niet uit... :frowning:

Nou, ik gebruik nu dus al een paar dagen DVD Decrypter, en het is echt een heel goed programma. Zeer goede beeldkwaliteit, en zeer goede geluidskwaliteit. Alleen, wanneer het DVD's betreft met zowel een English language soundtrack en een French language soundtrack, ript hij steevast de Franstalige soundtrack en niet de Engelse. :frowning:

Natuurlijk heb ik al bij het vakje stream processing gekeken. Daar staat steeds dat de stream processing niet aan staat. Als ik hem dan aanzet en ervoor zorg dat de Franstalige soundtrack is uitgeschakeld, ript hij het en dan hoor ik wél de Engelstalige soundtrack.

Het punt is nu, van die DVD's heb ik ook gekopieerde DVD's, aangeleverd door een vriend van mij (helaas is de kwaliteit daarvan minder dan bij de originele DVD's). Bij die gekopieerde/gebrande DVD's heb ik dat probleem helemaal niet: ik hoef de stream processing niet eens aan te vinken, en toch krijg ik de Engelstalige soundtrack. Zo zou het dus ook bij de originele DVD's moeten gaan, maar dat gebeurt dus niet. :frowning:

:confused: Ik snap er helemaal niets van. :confused:

Nu is het ook nog zo dat geen enkele DVD-naar-MPEG/VCD- converter de VOB-files converteert waarbij ik de stream processing heb laten inschakelen bij het rippen met DVD Decrypter (er komt dan steeds een error bericht of de converters lopen vast). Ze willen alleen de VOB-bestanden rippen waarbij ik niet de stream processing had ingeschakeld (wat erg irritant is, want zonder de stream processing heb ik steeds de Franstalige soundtrack). :frowning:

:confused: Heel erg verwarrend allemaal! En ik geloof dat dit berichtje van mij ook niet al te helder klinkt... :frowning:

In ieder geval, ik hoop dat iemand hier weet wat ik bedoel en waar ik het over heb... want ik heb het nu al een paar dagen lang proberen op te lossen, en het lukt me niet! :frowning:

Alvast héél erg bedankt voor de hulp! :slight_smile: :bigsmile: :bow: :cool:

Groetjes,

LMA :slight_smile:

Hallo LMA,
ik snap je probleem niet helemaal, en het zal ondertussen wel opgelost zijn, maar wat je moet doen is: DVD decrypter (evt opnieuw installeren) starten ,de dvd laten lezen, in het rechterscherm klikken(zodat er iets geselecteerd is) dan ctr-a drukken dan volgende,dan wordt de hele dvd gekopïeerd.
Als het programma klaar is met rippen kun je kiezen wat je wel en wat je niet op je dvd wil hebben(hoofdfilm,audio ac3 6 channel english, subtitle dutch) de bestanden die je dan krijgt naar nero (video-ts map slepen en branden(audio-ts staat er standaard bij maar niets van aantrekken).
Wil je een kopie van een geripte dvd: gewoon nero dvd copy gebruiken(is nl. al geript).
Heb dit een jaar gedaan en volgens mij is dit nog steeds betere kwaliteit dan CloneDVD(dat ik nu gebruik maar, i.s.m anydvd wel een stuk simpeler werkt en goede kwaliteit levert).
Dat streamprocessing snap ik niet helemaal.
Installeer DVDdecrypter en blijf overal af! Werkt vanzelf!
Hoor het wel,
groet,
Peter.