Gta-vice

ik geb al heel lang gta vice gespeeld op windows 98 nou heb ik windows xp op de pc gezet en wou ik gta vice city weer eens doen, maar nou .zie ik waar je normaal je wapenstand(rechtboven) alleen maar een wit vlak en rechts boven bij de informatie tekst die je soms krijgt een .zwarte vlek, wat is er nou mis??
??

Hai,

Je zou ook wat meer info kunnen geven over het feit of het dezelfde pc is en zo ja of je hem wat ge-upgrade hebt dan wel zo gelaten als hij was. En wat er aan hardware in zit. Misschien dat het OS nu een beetje te zwaar is geworden voor je pc. Te weinig geheugen te kleine CPU etc. etc.

Ik heb geen idee of er verschillende versies zijn van GTA Vice maar je kunt eens kijken of er op de site van de maker toevallig een patch is voor jouw versie of dat het een probleem is dat zich meer voordoet.

Je kunt in Windows XP een programma ook laten draaien alsof het in Windows 98 draait. Eigenschappen exefile en dan: laten draaien als in Windows 98.

mzzl Dúnedain

bedankt, mar het heeft niks geholpen, ik heb het ook al met een cd van mijn maat geprobeerd te installeren , maar ik heb inderdaad vorige week de pc geupgrade met werkgeheugen, maar daartvoor had ik het nog wel geprobeerd op win xp maar hij deed precies het.zelfde maar nou ik dat nieuwe ram geheugen heb stotterd hij niet meer (z.oals eerst)
maar weet mijn systtemeisen niet precies, hoe kan ik .ze allemaal opz.oeken dan(waar ik .zo’n soort lijst kan van maken

k heb toenet eindelijk een patch gevonden en het werkt! ik z.ie geen .zwarte vlekkebn meer, msaar het enigste nadeel is dat ik nou geen tijd,wpenstand,geld,politiestereen en alle info die rechtsboven in de hoek staan helemaalk niet meer .zie