GTA 3 (pc)

vbimport

Hij is UIT !!
****** Vanochtend errug vroeg GTA3 gekocht***** en natuurlijk effe een rondje gereden...... PRACHT GAME !! :cool:

Nu alleen Duke Forever nog en het leven is compleet. :confused:

tsja ik heb nog 39 minuten… waarin ik nog moet ontbijten, installeren en dus scheuren :slight_smile:

ben ook (net als immadaboutwarez heel erg vroeg naar de winkel gehopt en blablabla :slight_smile:

Downloaden is in dit geval duidelijk illegaal en dus niet toegestaan op dit forum…

Sommige mensen leren het blijkbaar ook nooit… zucht

Omschrijf het dan anders…wil je echt zo graag dat CD Freaks problemen krijgt?

Originally posted by Smart@$$
[B]Downloaden is in dit geval duidelijk illegaal en dus niet toegestaan op dit forum…

Sommige mensen leren het blijkbaar ook nooit… zucht

Omschrijf het dan anders…wil je echt zo graag dat CD Freaks problemen krijgt? [/B]

andere zagen er dus over. dat iets illegaal is.
het is niet omdat het gepost is dat het zo is.
het zou zwaar fout zijn om te zeggen waar dat ie het gedowned had. Maar ik denk dat er weinig of geen probleem kan van gemaakt worden dat er gepost word, dat ondanks dat dit spel nieuw is er al illegale versies te downloaden zijn

Als de BSA zin heeft mensen op te pakken die dit soort uitlatingen op publieke websites doen , kan de organistatie achter die website verplicht worden al hun gegevens te overhandigen die ze hebben van deze mensen.

Tot zover de cursus " Hoe naai ik mezelf ".

Morgen hoofdstuk 2

ik wacht met spanning op hoofdstuk 2 Mr Belvedere :smiley:

Toen cdfreaks nog in zijn kinderschoenen stond, ging het alleen maar of illegale practijken en toen was het hier nog de moeite om te komen. En hierdoor kwamen ook vele mensen. Nu is het niveau van cdfreaks zwaar gedaald.

Hier wordt een illegale praktijk beschreven, dat maakt het toch niet ‘strafbaar’?

Het is toch wel bekend dat verschrikkelijk veel Freakers dit soort dingen doen, dus ik vind het een beetje onzin om hier over te gaan zeuren.

en idd, GTA3 ROELT DE PAN UIT! :smiley:

ik vind GTA3 behoorlijk tegenvallen…

ik kan niet lekker sturen met mijn linkerhand (misschien meer oefenen…)
en schieten gaat ook niet echt. Alleen met de shotgun kun je iemand relaxt neer knallen. maar daar heb je zo weinig kogels van. en hoe kom je er eigenlijk aan? ik heb hem zomaar…
ligt ie misschien in een politiewagen ofzo?

Hoofdstuk 2 heeft zichzelf zo ongeveer al geschreven op de hoofdpagina van cdfreaks. Lees de reacties maar eens op het nieuws/de vraag of Gta 3 safedisc v3 gebruikt.

Originally posted by Tommilio
Toen cdfreaks nog in zijn kinderschoenen stond, ging het alleen maar of illegale practijken en toen was het hier nog de moeite om te komen. En hierdoor kwamen ook vele mensen. Nu is het niveau van cdfreaks zwaar gedaald.

Probeer jij maar eens een site met meer dan 10000 bezoekers/dag online te houden als je illegale content hebt. Ik kom hier al zo lang als CD Freaks bestaat en vroeger vond je idd veel infomatie over not so legal stuff. Dat was handig, tot de site te groot werd en constant offline was. Als je dan toch echt illegale dingen nodig hebt, zijn er veel meer site. Ik hou van CD Freaks zoals het nu is met veel informatie over burning, computers en het leven in het algemeen. Als het niveau dan toch zo zwak is, wat doe je hier dan nog?

Vroeger was alles beter.

De mooiste dialoog vond ik ooit eens in een spel waarin je eventjes met een omaatje aan het praten was :

“Tell me granny , how was it in the old days”

“Ooh , it was so nice … everything was flat and the buses drove on time !”

(Speler kijkt rond , zit in berglandschap)

“But granny… these are mountains that were formed by various forces of nature which took millions of years to form !”

“Yes yes … and the buses drove on time !”

Bericht voor alle leden van de padvinderij:
Kijk, als na downen, het spel leuk blijkt te zijn…ga ik het natuurlijk onmiddelijk kopen !!
Je zou het kunnen zien als een zogenoemde “evaluation-copy”.

En dan nog wat… als de gegevens vanwaar het bericht vanochtend verstuurd is nu blijken te wijzen naar een bedrijf waar ruim 1000 man werkt…

MAAR!! Daar ging het dus niet om!!! Het gaat om de vraag hoe iedereen GTA3 vindt.
En Totibbs heeft een groot deel gelijk, maar effe de besturing aanpassen doet wonderen. :cool:

PS. ik zal m’n topic-verhaal wel effe wijzigen.

tsja maar de makers hebben het niet voor niets zo gedaan als het is. deze besturing zal wel het beste/handigste zijn. dus dat wordt ff leren :slight_smile:

Originally posted by dansmug
[B]

Probeer jij maar eens een site met meer dan 10000 bezoekers/dag online te houden als je illegale content hebt. Ik kom hier al zo lang als CD Freaks bestaat en vroeger vond je idd veel infomatie over not so legal stuff. Dat was handig, tot de site te groot werd en constant offline was. Als je dan toch echt illegale dingen nodig hebt, zijn er veel meer site. Ik hou van CD Freaks zoals het nu is met veel informatie over burning, computers en het leven in het algemeen. Als het niveau dan toch zo zwak is, wat doe je hier dan nog? [/B]

Amen. Helemaal mee eens! :slight_smile:

ik vind hem erg de pan uit roelen

hij draait alleen niet erg goed bij mij, terwijl ik toch een redelijk bakkie had dacht ik zo…

alleen 128 ram, daar zal het wel aanliggen dan.

Ik heb de shareware versie nog niet gedownload , dus ik kan er nog geen persoonlijk oordeel over vellen.

Originally posted by Mr. Belvedere
Ik heb de shareware versie nog niet gedownload , dus ik kan er nog geen persoonlijk oordeel over vellen.

shareware-versie !!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Originally posted by iammadaboutwarez

shareware-versie !!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Je zou het kunnen zien als een zogenoemde “evaluation-copy”
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Ik wil alleen even zeggen dat ik me slap gelachen heb over de eerste 2 posts (heb ze ook voor de edits gezien) 1 woord: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL !:smiley: Ik heb inmiddels de shareware versie ook gespeeld, ik vind alleen de muziek leuk ! (En het was de eerste keer in m’n hele leven dat ik een shareware versie van een spel heb gedownload, ik speel nl. serieus nooit spellen --> te druk met een of andere site)