Gsm nummer = naam?

vbimport

Reeds een tijdje lastiggevallen.
Krijg wel nummer van GSM maar kan nergens nr vragen…
Iemand een ideetje? :frowning:

ik wil graag antwoorden op je vraag
maar emmm misschien iets duidelijker zijn

Originally posted by carlo vaesen
ik wil graag antwoorden op je vraag
maar emmm misschien iets duidelijker zijn

Carlo, ben je nou zo dom of doe je het om de boel te stangen.

Verder, Jesus. Je zou kunnen kijken door een sms te sturen (via icq ofzo) welke provider het is. (dus dutchtone of kpn etc.) Misschien kun je het tegen hen zeggen. Het zou echter kunnen dat het een niet geregistreerd pre-paid ding is en dan weet ik niet wat ze kunnen doen

Bij sommige toestellen kun je nummers blokkeren, misschien even kijken of dit mogelijk is bij jouw toestel.

Door nummerbehoud is het niet makkelijk meer na te gaan via welke provider gebeld wordt. Zo heb ik zelf nog steeds een Libertel nummer, maar heb intussen Telfort al gehad en zit nu bij Dutchtone.

Je kunt eventueel proberen om de KPN te bellen om te informeren of dit GSM nummer geregistreerd staat in de telefoongids, maar ik vrees dat het een prepaid kaart is en dat dus niet zal gaan.

Als het lastigvallen te erg wordt dan zou je kunnen overwegen om aangifte te doen bij de politie en anders te achterhalen via welke provider gebeld wordt om daar te proberen dit nummer te laten afsluiten (want dat kan namelijk ook bij een prepaid kaart)

Sterkte

Ik weet wel de nummers,maar als je via de nummers contact opneemt met de Mij’en moet je dit via gerechtelijke weg en -bevel doen.
:confused: Je kunt in Belgie van eender wie,welke naam ook het telefoonnr.vragen via inlichtingen…:confused:
:confused:Wil je echter via een telnr.een naam vragen,kan dit niet.begrijpen jullie dat?:confused:
;)Ze zijn zelfs te stom,die berchtzenders,om hun nr onzichtbaar te maken.;)Nou ja,typisch Belgie zker weer…

Al eens geprobeerd om vanaf een willekeurig telefoontoestel die lastigaard te bellen? Je hebt het nummer …

Als ie dan opneemt, krijg je misschien de naam te horen die bij het nummer hoort. Als ie niet meteen zijn naam zegt, doe je dan voor als iemand van de telefoonmaatschappij of zo.

Mazzel
vipken

Originally posted by Jesusdisciple
;)Ze zijn zelfs te stom,die berchtzenders,om hun nr onzichtbaar te maken.;)Nou ja,typisch Belgie zker weer…

bij een sms wordt je nummer altijd meegezonden… dus das niet zo gek…