GSM destroyer?

vbimport

Mijn zus haar man heeft haar verlaten.Hij heeft al het meubelair meegenomen en nu zouden we hem toch Zooo graag willen terugpakken.

Hij is een echte gsm freak .Dus willen we zijn gsm vernietigen.
Weet iemand een manier om zijn gsm te vernietigen?
Hij heeft een Sagem 932.

P.S We kunnen zijn gsm niet te pakken krijgen dus ik zou het het liefst met een of ander programmatje doen.

Thanks.

Aint revange sweet!!:cool:

Nou een sms bomber zou leuk zijn. :slight_smile:
75x per dag (Zie eerdere topics erover)
Je moet wel icq hebben enzow
najah je ziet ut wel :slight_smile:

Originally posted by RMX
Nou een sms bomber zou leuk zijn. :slight_smile:
75x per dag (Zie eerdere topics erover)
Je moet wel icq hebben enzow
najah je ziet ut wel :slight_smile:

gebruik de search maar es…denk dat je genoeg proggies kan vinden om een flink dood te spammen…en als het nie lukt kun je altijd nog ICQ gebruiken om iemand goed te nete!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Sla hem hard tussen z’n ogen, trek hem aan z’n oren omhoog en geef hem een knietje onder de kin. Pak vervolgens z’n GSM, haal de simkaart er uit en de batterij. Als zijn mond nog niet open staat doe je dit alsnog met jou schoenpunt. Duw zo ver mogelijk de GSM in z’n strot en Hoera je ex-zwager ook weer geholpen.
Ja een gsm bom is wel leuk maar niet echt effectief, de gsm gaat er ook niet van kapot. Geweld is de enige optie naar foute zwagers ! Global geweld is cool en gewenst nu die zgn ‘leiders’ je meer en meer in de tang willen nemen. Oefen eerst eens op je ex-zwager z’n gsm :cool:

Originally posted by XiNiX
Sla hem hard tussen z’n ogen, trek hem aan z’n oren omhoog en geef hem een knietje onder de kin. Pak vervolgens z’n GSM, haal de simkaart er uit en de batterij. Als zijn mond nog niet open staat doe je dit alsnog met jou schoenpunt. Duw zo ver mogelijk de GSM in z’n strot en Hoera je ex-zwager ook weer geholpen.
Ja een gsm bom is wel leuk maar niet echt effectief, de gsm gaat er ook niet van kapot. Geweld is de enige optie naar foute zwagers ! Global geweld is cool en gewenst nu die zgn ‘leiders’ je meer en meer in de tang willen nemen. Oefen eerst eens op je ex-zwager z’n gsm :cool:

LOL! Zo kan het natuurlijk ook ja :stuck_out_tongue:

Originally posted by donfrabrizio2
Hij is een echte gsm freak, blablabla, hij heeft een Sagem 932.

Ik wil hier wel even op reageren :slight_smile: Euhm als die een echte gsm freak was dan had die geen sagem want dat is nu niet echt een topmerk van mobiele telefoons. En als je hem wilt terugpakken voor zoiets verkoop hem dan een klap voor zijn bek want die telefoon van hem is toch niets waard :slight_smile:

En ik denk niet dat er van die software is op internet waarmee je een telefoon vanaf internet kunt " destroyen " dus ik denk niet dat je meer kan doen dan sms’jes sturen en dat zal vast hard aankomen bij hem…

Grapje hoor want ik ben zelfs tegen geweld !
Maar het zal wel een dikke knurft zijn die ‘zwager’ als die een vrouw in de steek laat met het mee nemen van de meubels.
Ach, natuurlijk weer zo’n zielige looser ! En . . . . . GSM ‘verslaafd’ en dat is beter als besmet zijn met MKZ of wat ever.

Make Love Not War - John Lennon r.i.p.
One Love - BoB Marley r.i.p.
:cool:

Nee he, een SAGEM ! die gaan vanzelf wel verrot, maak je maar niet verder druk hoor. :wink: Jammer, maar ik weet geen ‘destroy’ programma voor een Sagem. Ik had je graag geholpen om dat neurootje te zieken :confused: Sterkte gewenst voor je zus. Die is natuurlijk weer moederziel alleen zonder haar meubeltjes. :o

je kan hem ook zogezegd laten stalken via www.mtnsms.com ( peis da die da nr sture da ge zelf wilt :wink: > zware aanklachten > zal er meer last van hebben

nu eigenlijk ben ik het ook eens met dat geweld alhoewel je ook eens kunt inbreken als hij op vakantie is en dan alle meubels meenemen een half jaarke achterhouden en dan zelf gebruiken :slight_smile:

MaFd0n

we’re getting evil again

Inbreken ? Dat heet gewoon ‘lenen’ hoor als je je eigen meubels een 1/2 jaar gebruikt. Eerlijk zullen we alles delen ! Ja op de sms site kun je hem ook knetter suf bellen elke dag. Als die dan maar niet naar de zwarte markt rent en een nieuw nummer koopt voor F 20,- met 40,- bel te goed. Goed nieuws: De pre-paid gsm’s met simlock worden NIET meer goedkoop door de re-sellers aangeboden. We mogen nu eindelijk het volle pond gaan betalen. Leve 1 europa. Een europa vol met geflipte ex-zwagers. :cool: