GSM Beveiligingscode

HEb ik net een nieuwe gsm gekocht (t68i) die mijn huidige 3310 moest vervangen. Ik beschiktte ook nog over een oudere bosh waar ook nog een simkaart(kaart) inzat.

Nu had ik alsvolgt gedaan, de simkaart(abonnement) van mijn nokia 3310 in die van die t68i gestoken en die werkt prima :slight_smile:

heb ik die van die oude bosh in die nokia gestoken, alles loopt prima, kan mijn pincode indrukken, en dan vraagt ie om mijn beveiligings code. (Doordat men moeder, 3x verkeerde pincode had ingetikt, gvd) Nou heb ik al allerlei nr’s proberen in te drukken opdat die RETEbeveiligingscode van men scherm zou gaan, maar niks bied een oplossing. En de beveiligings code die in de handleiding van nokia zelf staat werkt ook niet.
Puk code helpt niet, pin/puk2 helpt niet , nix helpt. Wie weet er waar ik de bal heb misgeslaan

Grtz radeloze mat

Beveiligingscode is van je telefoon en staat los van de PUK of SIM code.

Dit is voor Nokia toestellen een 5-cijferige code die standaard ingesteld staat op 12345 (met dank aan de gebruiksaanwijzing)

Of 0000 voor andere typen GSM ( geen snoer meer *belgie)

Laat je die code er toch even afhalen .

hij vraagt achter 8 nummmers welliswaar, en die beveiligings code van die 12345 van nokia werkte overigens niet want die had ik reeds geprobeerd :wink:

surf is rond ff bij google inkloppen hoe je dit moet unlocken en je vind zo een progietje.

dan flash je hem toch effe ,software van het zelfde toestel (wat het dan wel doet ) uit lezen kun je trouwns ook downloaden dacht ik

en dan de uit gelezen software uploaden in jou toestel en klaar is kees

mja moet ik meer weer zo’n datakabeltje gaan halen sigh

Misschien heb je hier iets aan: http://mobile.box.sk/manufacturer.php3?newsprj=nokia

die flash cabels heb ik hier wel liggen en de software ook

Originally posted by simply
die flash cabels heb ik hier wel liggen en de software ook

ben ik niet mee geholpen dat die bij je thuis liggen é :wink:

dat is waar sorry

weet niet of je hier wat aan hebt

Change Call Barring pin code **03oldpinnewpin*newpin#

Change SIM pin code **04oldpinnewpin*newpin#

Change SIM pin2 code **042oldpinnewpin*newpin#

Unblock SIM pin code **05PUKnewpin*newpin#

Unblock SIM pin code **06PUK2newpin*newpin#