Grote problemen met Telenet! :(

ZEG EEN VRAAGJE
MIJN TELEMETER BLIJFT OP NUL STAAN WERKT DIE WEL
OF IS DA ZO ALS DE REST VEN TELENET ROMMEL

normaal zou dat niet mogen, heb je 'm wel tegoei geinstalleerd

Mattel007 een telenetmetre kan je niet installeren. Het is een url die je moet bezoekn en daar zie je hoeveel down en ipload je nog hebt. Het wordt voorgesteld met blokjes. Ben je aan 80 % dan krijg je een mail aan 90 % nog eentje en ga je over de 100 dan vlieg je op smalband

Originally posted by rafc
ZEG EEN VRAAGJE
MIJN TELEMETER BLIJFT OP NUL STAAN WERKT DIE WEL
OF IS DA ZO ALS DE REST VEN TELENET ROMMEL

Is dat niet goed dan ? :slight_smile:

Originally posted by fille
Mattel007 een telenetmetre kan je niet installeren. Het is een url die je moet bezoekn en daar zie je hoeveel down en ipload je nog hebt. Het wordt voorgesteld met blokjes. Ben je aan 80 % dan krijg je een mail aan 90 % nog eentje en ga je over de 100 dan vlieg je op smalband

daaraan zie jue dus dat ik geen telenet heb :wink:

Originally posted by Mattel007
daaraan zie jue dus dat ik geen telenet heb :wink:

Er effe inwrijven he :wink:

erg lollig :frowning:

In het begin van telenet kreeg alleen torhout (of was het turnhout ?) een proefabonnement van telenet en daar ging de snelheid aan 1200 kb sec downloaden en 200 kb upload.
vorig jaar was er nog geen limiet, dan begonnen ze wel een limiet in te stellen maar intern verkeer telde niet (ftp en locale telenet server) en upload telde ook nie.
telenet voert die limiet in omda ze meer klanten willen en meer ££££££

het is toch vaak zo: ze beloven iedeereen het beste zodat je hun product koopt, eenmaal gekocht denken zijn enkel maar aan de $$$$$$ en deat is spijtig, maar kt niet uit waar je bijgaat, het is zr en zal er altijd blijven :frowning:

Originally posted by ken08
[B]yep das waar mick ik ken enkel u waarmee ik kan ruilen en downloaden :frowning:
de rest heeft gene writer of is gewoon te dom :frowning:

telenet sux !
telenet mag ontploffen van muij part !:mad: [/B]

Och och, ge kent maar 1 persoon :stuck_out_tongue:
Hehe was je zat als je dat geschreven hebt? :wink:

Grtz BierspieR :smiley:

Ik lees dat er idd een hoopje mensen ook slachtoffer zijn van de opgelegde limieten van Telenet, alleen vraag ik me 1 ding af waarom er zo weinig mensen de petitie ondertekend hebben vorig jaar? het is godverdomme meer dan een maand rondgestuurd geweest op IRC/ICQ/MSN/MAIL/NEWSGROEPEN/BOARDS overal toen kon er iets aan gedaan worden, nu is het echter te laat. We kunnen enkel hoopvol w8 op de ontwikkelingen op het gebied van sateliet internet (en ja uploaden kan ook via sat hoor ken08) 'k heb er trouwens vorige week nog een artikel over gelezen. Alleen zou het nog niet volledig op z’n punt staan (ps de prijs lag rond de 2000 Bef/maand en natuurlijk NO LIMIT) Ik heb ook eens naar Chello gebeld (voor de geïntreseerden ( http://www.chello.be )) Momenteel kunnen ze in mijn streek nog geen internet aanbieden, en komt het er voorlopig ook niet zeggen ze (natuurlijk komt niet iedereen uit mijn streek dus kijk zelf effe :slight_smile: ) Ik heb ook gevraagd om op hun website een lijst te zetten waar chello nu al verkrijgbaar is en waar het in de toekomst zal komen (+ data). Dan kwa ADSL (momenteel zeer sterk aan te raden de technolgie is veel beter dan die van kabel internet) Er zijn 3 providers Skynet (veel te duur en limiet), Wanadoo (limiet), en Easynet (hehe geen limiet zij zeggen dat je maar een du meter moet installeren, natuurlijk doet nioemand dat en niemand kijkt ernaaar om, wat is nu het effect, heel wat adsl gebruikeres stappen over van de ene provider (respectievelijk Skynet en wannadoo) om naar easynet te gaan (logisch als je geen limiet hebt he) Die overstap is ook de kracht van ADSL je kan gemaakelijk switchen van provider omdat je modem de jouwe is en niet van de maatschappij zoals bij Teleslet.
Voila ik heb gesproken
Och ja Mattel je zei dat er waarschijnlijk niet veel zou veranderen he, ik betwijfel dit echter hoor als je echt breedband wil aanbieden (dwz deftige snelheden kwa up/down- stream) dan moet je investeren in de servers, en ook die fuckt up limiet afschaffen. So now you now :wink:

Grtz BierspieR :smiley:

:sad: Hallo,

Zijn er nog klanten van Telenet die problemen ondervinden met Telenet zijn Telemeter?
Daar bedoel ik mede dat de telemeter teveel registreert dan wat er effectief over je netwerkkaart gebeurt.

Anders moeten jullie voor het te checken ook eens ISP Monitor installeren en NetTraffic.

:a Bij wordt dagelijks op de telemeter 300MB tot 1GB teveel genoteerd waardoor ik extra volumeblokken moet aanschaffen terwijl dat het normaal niet zou moeten. :a

Het zou handig zijn wanneer wij hier in België ook onbeperkt datalimiet zouden verkrijgen.

Groetjes allemaal,
Thomas.

ja hoor we hebben er weer een!!! topicje van 4 jaar geleden

Ja, maar dit is een Belg … die kan je dat niet kwalijk nemen. :wink: :bigsmile:

ja maar laatste tijd hangen veel van de topics die nog open zijn af van die nieuwkomers die weer een topic uit de oude doos halen tuurlijk leuk om te lezen maar er is niet meer iets nieuws waar je eens wat van opsteekt beetje jammer laatste tijd

Het afgelopen jaar (jaren) is het nederlandse deel van CDFreaks zo goed als afgestorven, hier kun je niks meer opsteken. :disagree: