Grote panniek ! De SoA emulator werkt niet meer bij AllAdvantage (gedaan !)

vbimport

is er met dienen nieuwen nen generate ???
Ik voel me nu echt weer ne keer zeeer goe
nadat dienen emulator terug werkt

ik heb een uur aan een stuk mensen proberen laten emulaten maar hij zei altijd wrong password!!!
De site lag niet plat,hij was zelfs zeer snel!!Ik denk dat AA een update heeft gevonden tegen de SoA emulator dus het is grote panniek voor de AA gebruikers.
vind ik toch!!!wie weet waar we een nieuwe goede en werkende emulator vinden???
of wie kan er zo goed programmeren dat hij er zelf 1 kan maken?

Heb het ook gemerkt ken heb ook een half-uur liggen proberen,t’is gedaan…

Klopt hij werkt niet meer, maar soa gaat verder met iemand anders en er komen nieuwe verzies…
als iemand een beetje kan programeren wil ik wel helpen met hoe het moet… ik kan zelf niet progameren, maar weet wel hoe ik de aa beveiliging kan omzeilen, moet dan alleen iemand hebben die goed kan programeren…

VALS ALARM

mannekes toch, bij mij emuleert em nog als vanouds. Allez nu toch terug … er was inderdaad een periode waarin het bijna onmogelijk was om in te loggen. Maar soa emuleert nog steeds.

En zoals bij alles : van zodra er een nieuwe beveiliging uitkomt is er ook beijna altijd al een omzeiling of zoiets voor handen. Dus zal er ook wel weer een proggie opduiken om aa te emuleren

Niks om ulle ongerust te maken dus …
greetz

Probleem was er inderdaad met SOA deze morgen tss 4.00u en 8.30u werkte hij niet, maar ook de viewbar had wat problemen (waarschijnlijk iets mat een gate probleempje bij aa-server) ze hebben gisteren tussen 23.00u en 1.30u (dan ben ik maar gaan slapen) hun server gereset. Daardoor kreeg je telkens, Overlow error of Timed Out Wrong Password.
Maar geen probleem momenteel hoor.
Er komt trouwens een nieuwe emulator uit kijk maar eens op ‘Dutch general-chat’ Heb daar gisteren een nieuwe link naar een site gepost waar je een preview kan downen.
Grtz

tja ken we zijn te voorbarig geweest…

Tja maar we zijn nu wel terug
zeeeeeeeer blij !!!
SoA rulez BIG time !!!