Grootste zandkasteel ter wereld

vbimport

Is dit een wist of time, of is dit wel leuk

Leuk alleen je moet eens gaan kijken als het gaat regenen.

Einde van al dat vele werk
Maar ziet er idd puik uit.

ziet er echt behoorlijk mooi uit…
maar wat heeft het nou voor een nut ?
1 stormpje en de hele zooi is weg…

Goeiendagschotel wat een werruk. Die hebben zeker niets beters te doen. Maar het ziet beter uit als die ik maakte vroeger.

ik vindt het er wel leuk uitzien!

is een mooie versiering van het strand > beter dan de kuilen van de duitsers waar je je nek in breekt!

Vind het wel knap dat die gasten dat zo mooi kennen maken hoor! En uiteraard het geduld ervoor op kennen brengen; zou nix voor mij zijn ieg! :wink:

Binnen in het Utrechtse “Hoog Catherijne” staan ook diverse van deze kunstwerken NU tentoongesteld. Dus als je erheen gaat…

In de zomermaanden zie je die dingen ook altijd op Scheveningen op het strand. Zijn dus ook wedstrijden van en dan komen gasten uit de hele wereld naar S’ningen om ze te bouwen!

Wel lagge! :cool:

als ze er een tent omheen bouwen zodat het een storm overleeft, hebben ‘‘we’’ metteen, hopelijk, de grootste tent ter wereld. 2 vliegen in 1 klap;)

en ze moeten het zelf maar weten. Ik bouw zelf ook wel es wat op het strand. met mijn knuistjes. gaan wij, 2 broers en zusje en ik, op rij zitten. De bedoeling is om iets te verzinnen waardoor jouw kasteel/ hoopje zand, uitblinkt.
kan zijn:
*Dichts bij de zee;
*De zee is er het vaakst overheen gegaan;
*Er is een hond overheen gelopen;
*het is de hoogste;
*Het is de kleinste;
*Het heeft een gracht;
*Of gewoon iets andes verzinnen, het liefst iets oncontroleerbaars, zoals ‘‘Met de minste gewicht aan zand geschapen’’

Dan zijn wij allen blij en gaan wij vredig op huis aan :slight_smile:

Ziet er heftig uit, maar volgens mij gebruiken ze evenveel sement als zand

Originally posted by syndicate2001
Ziet er heftig uit, maar volgens mij gebruiken ze evenveel sement als zand

Dat had ik laatst nog gezien, ze gebruiken helemaal geen zand dat je op het strand zelf vindt. Ipv daarvan laten ze al die troep van ver komen. Een of ander rivierzand plakt 10x zo goed dan nat strandzand. Wat ze doen is eigenlijk dus niet eerlijk. Ze zouden dat kasteel moeten bouwen van zand dat je op het strand zelf vindt, vinnik.

hij id best cool, :cool: ik vind het zelf ook wel leuk om zandkastelen te bouwen, :slight_smile: zeker als je dan een nichtje van 17 maanden heb die alles weer kapot maakt:D

Nou, als iedereen nu eens naar het strand van scheveningen gaat, doen we daar het cd-freaks logo bouwen in het zand…

trouwens, is een waist of time :wink:

Als het gaat regenen gaat het ‘zandkasteel’ NIET kapot. HEt is rivierzand, idd R0bby, ik geloof gewoon zand van bij de Maas maar weet ik niet zekerz.
Is waste of time, maar wel leuk :slight_smile:

ik vind het wel mooi, maar kapotstampu is ook leuk! :stuck_out_tongue:

Je geeft totaal conflicterende waarden. Ik vind zandkastelen mooi, maar je kan ook wat beters met je tijd doen. Het ene sluit het andere niet uit…

Ik vind het knap dat er mensen zijn die zoveel tijd, creativiteit en inspanning in een kunstwerk steken waarvan de levensduur zo ontzettend kort.

Originally posted by Brinta
[B]Ik vind het knap dat er mensen zijn die zoveel tijd, creativiteit en inspanning in een kunstwerk steken waarvan de levensduur zo ontzettend kort.

[/B]

I agree! :stuck_out_tongue: Maar inelkaar schoppen geeft ook veel voldoening :wink:

Of een cd-freak logo als een soort van graffity in de muur van het kasteeltje graveren :wink: