Groothandelaars in hardware

vbimport

Kan iemand me inlichten waar ik groothandels vind in computeronderdelen in België ?? Je weet wel de plaatsen waar de winkels inkopen. Ik weet dat reclame hier niet mag dus stuur me email naar excaliboer@hoitmail.com of een gewone private message

Thx

waarom groothandelaars, kunt daar als particulier toch niet kopen.

Als je een eigen zaak gaat beginnen dan heb je daar wel wat aan. Ik weet niet welke bedrijven in België zitten, maar in NL ken ik er wel een zooi… (namen kan ik je wel geven, prijzen niet :wink: )

Het is dus om een eigen zaak te beginnen, iets zoals e-commerce :slight_smile:
moest ik het ooit doen dan zet ik een reclamebanner bij cdfreaks das een feit. Het moet wel België zijn !

Enkele grote in NL (misschien ook over de grenzen):
Ingram Micro
McDOS

Acal
Micromedia
Bas Computers
Techdata
Hastec

Dat is wat ik zo uit mijn hoofd weet…heb verder niets met inkoop te maken…

Originally posted by Da_Taxman
[B]Enkele grote in NL (misschien ook over de grenzen):
Ingram Micro
McDOS

Acal
Micromedia
Bas Computers
Techdata
Hastec

Dat is wat ik zo uit mijn hoofd weet…heb verder niets met inkoop te maken… [/B]

Het valt me van 1 Eindhovenaar tegen, dat ie Rein niet noemt<<–slechte ervaringen?

Ik neem aan dat als je je eigen bedrijfje begint dat dan members van hier wel korting krijgen!? :wink:

Originally posted by Misha

Het valt me van 1 Eindhovenaar tegen, dat ie Rein niet noemt<<–slechte ervaringen?

Zoals ik al zei…ik doe helemaal niets met inkoop, vond het al knap dat ik er zoveel wist te noemen uit mijn hoofd…(De naam zegt me overigens wel iets…maar geloof niet dat wij daar zaken mee gedaan hebben ooit)

Schiet me er nu nog een te binnen: Ropla

[update]
Pirox
[/update]

Originally posted by Wookie
Ik neem aan dat als je je eigen bedrijfje begint dat dan members van hier wel korting krijgen!? :wink:

haha als je het lukt om onder de pricewatch prijzen te komen dan hou ik me aanbevolen…maar ik durf te wedden dat dat echt niet zal lukken!!! Believe me!!! :smiley:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

haha als je het lukt om onder de pricewatch prijzen te komen dan hou ik me aanbevolen…maar ik durf te wedden dat dat echt niet zal lukken!!! Believe me!!! :smiley: [/B]

Onder de huidige PriceW. bedoel je?! Want als ie maar laag genoeg aanbied dan staat ie gewoon op nr 1!! :slight_smile: