GROOT Probleem

vbimport

Goed, 'k heb dus 'n aardig GROOT probleem.

Heb nu ongeveer een week een nieuw systeem, maar 't draait echt klote, hier zijn de specs:

Abit KT7A-RAID Moederboard
AMD Athlon Thunderbird 1.2 GHz @ 1.3 GHz
256 MB 133 MHz Samsung Geheugen
Hercules 3D Prophet II ULTRA @ Core: 250 MHz/Mem 500 MHz DDR)
IDE1: * Western Digital WD400 UDMA ATA-100 40.0 GB HDD
* Seagate Medalist ?? 1.2 GB ATA-66
IDE2: * Pioneer DVD-106Z 16x DVD/40x CD-ROM

'k Heb echt al van alles geprobeerd, de VIA 4-in-1 Drivers geinstalleerd, m’n hele BIOS getweakt (geheugen op CAS 2, AGP 4x aan, alles, tenminste dat denk ik…) maar 't loopt nog steeds zeer matigjes, soms nog minder dan m’n Intel Pentium III 500 met zelfde grafische kaart.

Kan iemand mij hiermee helpen of heeft iemand 't zelfde probleem gehad en weet wat 'ie ermee moet doen?

Hoop dat iemand wat weet…

Ave…:smiley:
PGN/iNERTiA

sluit eens enkel je hd aan op een ide controller, misschien zijn je instellingen master slave verkeerd, heb je al gekeken bij apparaatbeheer als alles normaal is? zet hem ook terug op 1200 en laat alles eerst goed draaien vooraleer over te clocken

greetz
scooby2

IDE is normaal, heb ik al geprobeerd…

PGN/iNERTiA

Heb juisty hetzelfde aan de hand gehad, had zelfs hetzelfde systeem op een ander merk van hd na. Opgelost door laatste bios + vervangen van geheugen. Gewoon ingeruild in de winkel en toen werkte wel alles.

zeer handige site is http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm

sluukes
poorhaas

Opgelost (denk ik). Alles weer terug naar normaal bij de CPU en die klote VSYNC was ik weer vergeten uit te zetten…

Rigid Body Demo Before (4x FSAA enabled)

43.3 fps

Rigid Body Demo After (4x FSAA enabled)

80.9 fps

Kijk!, dat moeten we hebben…

Trouwens, poorhaas bedankt voor die link, supersite!

PGN/iNERTiA