Groot formaat scanner

vbimport

WE zijn op zoek naar een groot formaat scanner of een kopieerapparaat. Hij moet A0 formaat aankunnen. Welke fabrikanten leveren dit, want op de meeste sites van scannerfabrikanten gaan ze nauwelijks hoger dan A3 formaat.

greetz
vipken

vipken
ik weet gene uitleg waar of hoe dat zou kunnen
maar ik loop al zeer geruime tijd rond mert de vraag
of die naam vipken
van vip-computers afkomt ?

Carlo, als je het antwoord niet weet, reply dan ook niet (dit is Serious Questions & Answers.
En het antwoord op jouw vraag kun je zelf ook opzoeken:
http://borg.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=26598
Daar heeft hij dat geantwoord! (op de eerste pagina nog wel…)

A0 is een professioneel formaat scanner, ik zou eens informeren bij een drukkerij of zo waar zij zoiets vandaan hebben…niet goedkoop dat kan ik je verzekeren.

ah ok
jamoa ik kan ook niet alles weten eh

ik bekijk het ff

Ik dacht dat je bij www.repromat.nl wel wat A0 scanners kon bestellen. Tis in iedergeval denk ik wel de moeitewaard om even te kijken denk ik.

Bij www.contex.com kun je wat info over de scanners zo al wat vinden maar ik denk als je goede info precies wilt even bij hun aanvragen want het zijn geen goedkope dingen laatste keer dat ik een prijs hoorde(ongeveer 1,5 jaar terug) was de prijs voor een model 25000,- maar weet niet welk type dat was zo uit men hoofd.

O ja ik dacht dat HP en Epson ook grotere formaten hadden maar die moet je dan als bedrijf bij de fabrikant/importeur aanvragen want op die modellen zit namelijk ook een hele service inbegrepen.

Hey psyduck,

dit is echt de info waar ik naar zocht … hartstikke bedankt. Of het binnen ons budget valt, is een andere kwestie maar daar ga ik niet over. Das iets voor onze boekhouder :smiley: .

Tja Carlo, ik dacht toch da ge het gelezen zou hebben van mijne nick :smiley: ge zit hier zo veel op het forum :wink:

greetz
vipken