Groetjes van Premier Wim Kok

vbimport

Nou, het is al weg hoor… Ik zag er de humor wel van in, echter pakte het anders uit als ik voor ogen had…

sorry dat ik besta…

(motto: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd)

het wordt er niet gezelliger op… maargoed, dan lach ik wel in mijn eentje… :rolleyes:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]Nou, het is al weg hoor… Ik zag er de humor wel van in, echter pakte het anders uit als ik voor ogen had…

sorry dat ik besta…

(motto: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd)

het wordt er niet gezelliger op… maargoed, dan lach ik wel in mijn eentje… :rolleyes: [/B]

Heejj zo bedoelde IK het in ieder geval niet … dat met dat koekjesmonster vond ik errug leuk verzonnen maar vond het originele plaatje beetje goor (niet dat ik zo enorm koningsgezind ben overigens).

mmh ik heb zeker weer iets gemist ofzo ?

Ik zou dat plaatje met koekiemonster en meneer de uil wel graag willen hebben…

hint: dee-ehn@cdfreaks.com :stuck_out_tongue:

Ik heb een leuk plaatje gemaakt en MarszFX zijn naam eronder gezet :slight_smile:
Voor diegenen die een grapje niet waarderen: niet kijken!

http://picserv.mediamonks.net/4558.jpg

hehe supervet plaatje, ik had `m al gezien, maar dan zonder koekiemonster en meneer de uil :slight_smile:

Ja ik ook, ik vind deze veel cooler. Kan die topic niet gewoon teruggeplaatst worden? Wie stoorden zich er nou aan?
Graag de voor en tegens op een rijtje. Beetje humor in het forum kan geen kwaad toch? Dit plaatje is al helemaal niet erg. Die ander was misschien (ja ik geef je gelijk belvedere:)) wat TE erg, maarja… …je ziet wel s vaker wat heh…

Originally posted by jpschadde
Ja ik ook, ik vind deze veel cooler. Kan die topic niet gewoon teruggeplaatst worden? Wie stoorden zich er nou aan?
Graag de voor en tegens op een rijtje. Beetje humor in het forum kan geen kwaad toch? Dit plaatje is al helemaal niet erg. Die ander was misschien (ja ik geef je gelijk belvedere:)) wat TE erg, maarja… …je ziet wel s vaker wat heh…

da’s al de tweede keer dat ik gelijk krijg in een thread … willen jullie dat wel eens laten ? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ik heb een leuk plaatje gemaakt en MarszFX zijn naam eronder gezet :slight_smile:

???:confused:

Heb jij die gemaakt? Nou ja… als jij de verantwoording wil hebben mij best!

Anyway… ik heb the thread verwijderd naar aanleiding van een reply van the_TAXman… Hij vond dit een negatieve bijdrage aan 't forum, ik zag 't anders… Omdat ik vind dat ik me hier als gast wil gedragen is ie nu weg…

Ik mijn ogen is CDFreaks een prima forum, ook al lees ik regelmatig andere meningen. Als ik me negatief uitlaat over iets dan is dat altijd met een :wink: (korreltje zout) en dus niet om iemand te beledigen. Behalve als het mijn stellige overtuiging is kan het voorkomen dat ik iemand tegen de schenen trap, of als met je achternaam Bullock heet kun je rake klappen van me krijgen…

Het gaat mij dus vooral voor “the fun of it…” Ik begrijp dat iedereen de laatste tijd wat prikkelbaar is, dus van mij voorlopig geen humor meer… (kan ik ook niet te ver gaan…)

mazzl…

P.s. >Mr. Belvedere> we hebben allemaal wel eens gelijk, ik kijk er doorgaans niet van op…

Originally posted by Marsz-=FX

Ik mijn ogen is CDFreaks een prima forum, ook al lees ik regelmatig andere meningen. Als ik me negatief uitlaat over iets dan is dat altijd met een :wink: (korreltje zout) en dus niet om iemand te beledigen.

Tja, wat je ook probeert, je kunt niet iedereen altijd tevreden houden… verschillende mensen verschillende meningen he…?

Tjee, wat is die Willem-Alex gespiert zeg :slight_smile:

Nou euh, die :slight_smile: moet een :wink: zijn MarszFX :slight_smile:

Ikke heb m dus niet gemaakt maar om de thread nog een beetje niveau te geven (:confused:) (anders weet niemand waar het over gaat) heb ik die link er maar weer ingegooid.

Deze thread heeft weinig niveau, maar een beetje fun moet altijd kunnen…

Deze thread heeft weinig niveau, maar een beetje fun moet altijd kunnen…

Nou, dat vind ik ook. De boog kan niet altijd gespannen zijn~:cool:

Zet ik 'em toch gewoon weer terug… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: (Dit shit van wendy was trouwens veel erger… heheh. Thanks JP…:wink:

Incest in het …

Wim Cock roelt de wulrd…

Een grapje is prima op zijn tijd, maar houd wel rekening met de gevolgen. Belediging van het koningshuis is strafbaar, er zijn nog niet zo heel lang geleden mensen veroordeeld in verband met belediging van het koningshuis.

Verder vind ik dat het forum wel zo moet blijven dat ik dat op mijn werk ook nog durf te bekijken. Op basis van de subject kon ik niet zien wat voor foto erachter zat en stel je voor dat ik net even wil kijken terwijl mijn senior manager de kamer binnen loopt…dat krijg ik nooit verkocht.

Geintjes over de aanslag op het WTC heb ik ook al voorbij zien komen en hoewel ik daar stiekem als eerste reactie misschien om moet lachen, vind ik het van weinig (zeg maar gerust geen)respect getuigen en dus niet door de beugel kunnen, meer nog dan de afbeelding die hier aangehaald werd…

Originally posted by Smart@$$
[B]Een grapje is prima op zijn tijd, maar houd wel rekening met de gevolgen. Belediging van het koningshuis is strafbaar, er zijn nog niet zo heel lang geleden mensen veroordeeld in verband met belediging van het koningshuis.

Verder vind ik dat het forum wel zo moet blijven dat ik dat op mijn werk ook nog durf te bekijken. Op basis van de subject kon ik niet zien wat voor foto erachter zat en stel je voor dat ik net even wil kijken terwijl mijn senior manager de kamer binnen loopt…dat krijg ik nooit verkocht.

Geintjes over de aanslag op het WTC heb ik ook al voorbij zien komen en hoewel ik daar stiekem als eerste reactie misschien om moet lachen, vind ik het van weinig (zeg maar gerust geen)respect getuigen en dus niet door de beugel kunnen, meer nog dan de afbeelding die hier aangehaald werd… [/B]

Vind dat je daar weer helemaal geen gelijk in hebt; hoewel je op je werk eigenlijk helemaal geen cdfreaks mag doen. Ik ben door mijn coordinator 1 maand uit de mediatheek op school verbannen vanwege een post :slight_smile:
Maar ik vind duz dat je bij dit soort plaatjes dan een link moet plaatsen, niet direct het plaatje. Maar t is wel fun toch?
Grapjes van Amerika zijn wel vrij erg, maarja, die krijg je toch altijd… …als er iets gebeurd. En op een gegeven moment moet je er ook wel om kunnen lachen denk ik.

Grapjes over WTC maak ik niet! I.t.t. Bin Laden. Iedere kans om die eikel in de zeik te zetten grijp ik met beide handen aan…

Tja, CDFreaks op je werk… daar heb je wel een punt. Kunnen we geen “Boss~key” krijgen op dit forum? (met popdowns ofzo:p )

Checko~:p

Zoals deze b.v. (niet kijken dus~))

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Je hebt echt groot gelijk Mr. Belvedere.
Humor is heel hard nodig, vooral nu.
Lachen is gezond.
Lachen om wat er gebeurd is in NY kan niet op dit moment en is zelfs hoogst beledigend.
Maar krietiek op een beleidsmaker vind ik zeker weer wel kunnen.
Zeker lachwekkende situaties rond mr. Bin kunnen best wel.
Na de aangrijpende dood van Herman Brood vlogen de ‘brood’ moppen je om de oren en daar hoorde je niemand over klagen.
Lachen is ook een vorm van overleven, om je spanningen los te laten etc. etc. :slight_smile: Lachen met respect dus ?

Sja… …nou niet iedereen vond de brood grappen leuk hoor :slight_smile:
Maar grappen over Bin Laden zijn VET; die game die er is is helemaal superz, het MrBean plaatje (http://www.lemondial.nl/osamabeanlanden.jpg) is ook cool, lake america zou pr8ig zijn, en go on :slight_smile:

Maar voor de Amerikanen is het natuurlijk niet echt lollig. Als je daar grapjes over maakt is het wel errug hard… …maar toch, als er een grote groep moslims (ofzo) voorbij loopt, en mijn oom zegt: Ga jij ff vragen of ze allemaal der vliegbrevet al hebben, moet ik wel lachen :slight_smile:
Maarjah… …ieder zijn eigen mening, niet?

: Ga jij ff vragen of ze allemaal der vliegbrevet al hebben.

En?..:stuck_out_tongue: