Gravis vs microsoft gamepad

vbimport

welkeis volgens jullie beter
de gravis gamepad pro(niet usb)
of de microsoft sidewinder(niet usb)

De gamepad pro is een aardig padje maar als je echt iets goeds wil moet je de gravis Xterminator nemen, iets duurder maar met een analoge paddestoel voor het sturen net als de consoles. Als je eenmaal geraced hebt met deze gamepad wil je nooit meer digitaal racen. Als je een stuurtje en pedalen hebt kun je natuurlijk gewoon de pro nemen.

Nee, de MS SideWinder gamepad.
Die is echt aan te raden. Heb hem al een paar jaar, echt een topper. Compatible met alle spellen, behalve in dos. Maar wie speelt tegenwoordig in de Dos-modus?
Voor de sportspellen van EA Sports is hij gemaakt. Bij deze spellen kun je namelijk geen toetsenconfiguratie instellen, maar voor die sportspellen staat-ie standaart op perfect geprogrammeerd.

Ik heb de gravisgamepad pro werkt perfect 10knoppies met o.a. fifa,snowboarden,
Lijkt ook een beetje op een gamepad van de playstation.
Ik weet niet hoe van microsoft is maar die van gravis is zeker een goeie

Grzz.
Mess

als je weleens met de gamepad van Psx hebt gespeeld(of nu gaat overstappen naar pc) dan moet je zeker de gravis gamepad pro nemen. Ik zou niet de usb uitvoering pakken want die deed kut bij mij. En er is nu aan aanbod: 2x gravis gamepad pro voor fl.99,- (heb ergens gelezen weet niet meer waar) Kun je tijdens Euro2000 lekker een balletje trekken tegen je maten en laten zien dat jouw favoriete ploeg wel degelijk techniek in huis heeft en kan winnen.

Heb dus ook een gamepad pro, maar zag ook laatst in een foldertje staan dat je er 2 voor 99,- (dacht zelfs nog minder)kon krijgen.
Terwijl ik daarvoor er 1tje had gekocht voor 63 piek(beetje balen dus)

Mess

Is het nu nog nie duidelijk ?
de playstation gamepad is het beste geen ontkennen aan!!! het zit het beste in de handen en niet te veel of te weinig knoppen !!!
O ja das waar de gamepad pro van gravis is juist hetzelfde als een psx gamepad!!! alleen de kleuren zijn anders maar da stoort dus nie he!!!
en een sidewinder van MS is nie slecht maar is belange nie zo goed als de gravis pro !!!
zeker als ge FIFA en sport games van EA SPORTS gaat spelen!!! dan is da echt het beste gamepad !!!

Heb ik ook nog een vraagje over de Gravis Gamepad pro. Ik heb hem en hij werkt perfect echter ik heb ook een racestuurtje van ms. Ik heb het stuur doorgelust via de stekker van Gravis echter ze werken dan beiden niet.
Ik moet dus elke keer switchen. Iemand een oplossing?

op de stekker van de gravis gamepad pro staat op de achterkant nog een ingang hoor!!!
zo kan je er wel 10 op elkaar zetten en da werkt perfect !!!