Gratis website bij namezero.com

vbimport

Ik probeer er achter te komen waar de link zit om mijn kersverse .com site up te loaden maar kan haar tot heden niet vinden. Heeft iemand anders dit wel eens gedaan ?
(uploaden bij namezero.com )

alvast bedankt!

Je .com adres is alleen een refer, dwz dat je bij je control panel een URL opgeeft waarnaar jou .com adres verwijst. Dus mocht je het bannerkill scriptje er al opgemikt hebben … vette Pech. Moet je ff een nieuw .com adres aanvragen en daar het control panel gebruiken !!

Heb je dan nog problemen, gewoon ff mailen
greetz Appie

of haal het bannerscriptje (dus je index.htm) ff van je server af

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Appie:
… Moet je ff een nieuw .com adres aanvragen en daar het control panel gebruiken !!.. <HR></BLOCKQUOTE>

Kun je dan zomaar een nieuw .com aanvragen, die net zo gratis is als de eerste???

Koko

Ja, zolang je maar iedere keer andere gegevens invult, hebben ze nix door.

En als ik een forward e-mail adres gebruik?
(Bijvoorbeeld van moerstaal.nl???)

Koko

No problem

greetz Appie

Great!!!
Thanks!!!

Koko

hoe moet je de reclame ervan verwijderen?

kijk op Bannerkillers!

Want dat werkt perfect

Kijk maar:
www.gamefreakcdcopy.com www.gamefreakforum.com

Haha, helemaal voor niets

Hallo Gamefreak,

Als ik op de link klik die jij vermeld heb dan krijg ik de melding “zoek naar 216.34.13.231” en dan kan mijn comp niks vinden.
Ik heb dit probleem al bij meer namezero url’s.
Ligt dit nu aan mijn comp. of klopt namezero niet.
Ik hoop dat jij het antwoord weet want ik wordt er een beedtje waanhopig vaan ???

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by deKIKker:
[b]Hallo Gamefreak,

Als ik op de link klik die jij vermeld heb dan krijg ik de melding “zoek naar 216.34.13.231” en dan kan mijn comp niks vinden.
Ik heb dit probleem al bij meer namezero url’s.
Ligt dit nu aan mijn comp. of klopt namezero niet.
Ik hoop dat jij het antwoord weet want ik wordt er een beedtje waanhopig vaan ???[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik ben blij dat je dit meldt deKIKKER, want ik heb dit probleem zelf ook, alleen dacht ik dat het aan mij lag… Als ik op mijn werk de url’s opvraag, dan doen ze het goed en als ik het thuis doe ook. Alleen bij vrienden van mij weer niet. Conclusie is dus dat dit aan NameZero ligt…

Klote dus!

Maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, alleen zo heb je er heel weinig aan…

Ik wordt er zelf ook niet goed van…

Ik zal toch dan voorlopig maar weer de ‘echte’ url’s gebruiken:
http://home.wanadoo.nl/gamecopyfreak/ en http://www.homepagetools.com/ultraboard/gamefreak

Hoop dat het snel beter gaat!

Ps. het is wel zo dat als je eenmaal verbinding hebt gemaakt via NameZero met een site, dat je dan de volgende keer ook verbinding krijgt, omdat de site in je temp internetfiles komt te staan

namezero is nml niet 24/7 zo echt fantastisch stabiel

drom dat je veel kans hebt dat ze niet altijd gaan

Yep, want de link deed t bij mij net weer wel

greetz Appie

Ik vind het ook wat vreemd.

Hier op mijn werk doet ie het niet (Firewal?!?!?)
Thuis doet ie het met Freeler niet en met 12Move wel

Maar ja, zoals Gamefreak_cd_copy al zei:
Je mag een gegeven paard niet in de bek schijten…

Koko

Misschien een tip, welliswaar niet zo gratis als bij NameZero, maar wellicht toch interessant:

Http://www.klikenklaar.nl

Gratis domeinregistratie, je betaalt alleen registratiekosten van Stichting Domeinregistratie…

Da_Taxman

Je kan ook terecht bij: http://www.cjb.net
Zonder reclame of andere zooi.
Je url is dan Http://mijnnaam.cjb.net, met gratis e-mail, forum enz.
Ga eens kijken.

deKIKker

Klikenklaar NIET doen, ik heb een site bij klik en klaar. Je mag alleen een standaard pagina maken … dus letterlijk heb je maar 10 mogelijk heden om een pagina te maken, je kunt er een plaatje in knallen en dat was t… Hiernaast krijg je ook nog eens geen e-mail van je domein naam (niet eens een foreward-adres)
Dus echt NIET doen…
Is goedkoop maar dan heb je ook niets

Greetz Appie