[Gratis?] Ringtone Logo (blink)SMS etc. [/jpschadde]

Heya liefjes :slight_smile: !

Ik heb net een nieuwe mobiel (Nokia 8210) en wil die ff wat opvrolijken met allerlei zooi :slight_smile: Nou heb ik wat zitten zoeken, maar voor al die dingen meot je overal betalen.

Vroeger had je Diafaan oproep lite, maar daar heb je een modem voor nodig :S

Weet iemand waar je die dingen nog liefst gratis, of zo goedkoop mogelijk, kan versturen? Modem is dus geen optie; dat ding krijg ik hier met mijn ADSL niet meer aan de praat :S

Alvast bedankt!

Je kunt met Infrarood een hoop doen. Het programma Nokia Logomanager kan allerlei dingen uploaden naar je telefoon.

Eventueel met een datakabeltje kan het ook.

Ringtones kun je dan invoeren met behulp van codes, die je overal op internet zo kunt vinden (copy / paste in de ringtone editor).

heh bah steeds weer moved :wink: Ik ben gewend om in de woonkamer te posten :stuck_out_tongue:
En alweer geen antwoord van: jpschadde je bent stout; post in de goede fora :wink:

Nou, dan heb ik nog een vraagje Tax. Dat infrarood zou heel goed moeten werken, maar…
…weet jij waar je die dingen het goedkoopst haalt? Volgensmij is dat sterrevesduur. Bovendien moet je dan nog die melodietjes voor je tel zoeken ofzo, toch?

Wookie!!! Heb jij het cdfreaks logo nog?

Originally posted by jpschadde
heh bah steeds weer moved :wink: Ik ben gewend om in de woonkamer te posten :stuck_out_tongue:

Dit is weer een vraag in de categorie “Algemene vragen”, dus die hoort eerder hier thuis.

Nou, dan heb ik nog een vraagje Tax. Dat infrarood zou heel goed moeten werken, maar…
…weet jij waar je die dingen het goedkoopst haalt? Volgensmij is dat sterrevesduur. Bovendien moet je dan nog die melodietjes voor je tel zoeken ofzo, toch?

Je hebt verschillende mogelijkheden. Als je moederbord een aansluiting heeft dan kun je zo’n dingetje kopen dat je op je moederbord aansluit (heb ik zelf, maar op dit nieuwe moederbord nog niet werkend gekregen). Anders zou je het eventueel via je USB kunnen doen. Actisys heeft verschillende producten hiervoor, maar ook SiteCom heeft iets voor Infrarood via USB.

Met een datakabel (meestal via Seriële poort) kun je iets meer als het om je telefoon gaat (kun je bijvoorbeeld wel mee SIM lock verwijderen, IrDA niet), maar een Infra Rood heeft meerdere mogelijkheden, bijvoorbeeld voor een PDA, meerdere telefoons (kabel is vaak maar voor 1 type telefoon). Geloof dat ik voor mijn IrDA iets van 80 gulden heb betaald…dus dat is niet eens zo heel duur vind ik.

Ik heb die ik destijds gemaakt heb effe geüpload:

Wat een simpele search allemaal wel niet voor je kan doen! :stuck_out_tongue: