Gratis Nokia 3410

vbimport

Zoals altijd wil ik weer eens reclame maken voor mijn eigen site. Zoals jullie wellicht weten heeft ome DN me daarvoor vaker op de vingers getikt, maarja... je kent mij, ik luister niet.
Ik ben dan ook bereid om alle consequenties te aanvaarden, ik ben eenmaal schuldig hieraan.

Als jullie toch een Nokia 3410 willen stuur ik jullie door naar deze site...

Alweer je eigen site…
je begint langzamerhand echt irritant te worden…

Ik stem voor een ban, perm ban

Sluit me daar bij aan

Same here, ben nu al te vaak weer tegen gekomen dat je je eigen site promoot.

sorry maar is niet promoten stond op een nader forum en heb hem op mijn site gezet, gaat niet over mijn site maar moest hem toch ergens plaatsen

Ze hadden mij ermee te pakken

Wel tegen een grapje kunnen he

Heb schriftelijk verzoek tot ban ingediend bij de admins.

Reden: Het herhaaldelijk promoten van je eigen site en eigen activiteiten, ook wel spam genoemd en dus in overtreding van de regels op dit forum.

Bijkomend: Ik mag je echt niet, je bent een irritant mannetje, had gehoopt dat je in deze username je je beter zou gedragen, maar blijkbaar ben je het voordeel van die twijfel niet waard gebleken.

Originally posted by Smart@$$
[B]Heb schriftelijk verzoek tot ban ingediend bij de admins.

Reden: Het herhaaldelijk promoten van je eigen site en eigen activiteiten, ook wel spam genoemd en dus in overtreding van de regels op dit forum.

Bijkomend: Ik mag je echt niet, je bent een irritant mannetje, had gehoopt dat je in deze username je je beter zou gedragen, maar blijkbaar ben je het voordeel van die twijfel niet waard gebleken. [/B]

Smart@$$, oude vriend van me :wink:

Nou waar moet ik dan dit opzetten.
Die andere site is uit de lucht en er staat toch niet anders op.

Geen promotie van mijn site. (ik moet hem op het net zetten en vandaar bij mij)

Ik vond deze grap wel gepast want zelfs ik moest erom lachen.

Mij hadden ze tuk op het werk en ze lachte allemaal omdat ze me te pakken hebben genomen.

Als ik hem niety op mijn site mag zetten zet hem dan op jou site, maar ja dan is dat ook weer spam.

Het is heel erg simpel weer eens een verkapte vorm van reclame maken voor je eigen site. En dat tolereer ik niet, na al die waarschuwingen zou je beter moeten weten…

Als je je bestwil wil tonen adviseer ik je die mikmak up te loaden naar een GeoCities account (o.i.d.) zonder ook maar één link naar je eigen site te maken!!!

Originally posted by Dee-ehn
[B]Het is heel erg simpel weer eens een verkapte vorm van reclame maken voor je eigen site. En dat tolereer ik niet, na al die waarschuwingen zou je beter moeten weten…

Als je je bestwil wil tonen adviseer ik je die mikmak up te loaden naar een GeoCities account (o.i.d.) zonder ook maar één link naar je eigen site te maken!!! [/B]

Kan je hem gewoon daar neer zetten.
www.geocities.com ofzo

Zo, nu is hij gebanned.

Ik hoop dat hij tegen een grapje kan !

Originally posted by DoMiN8ToR
[B]Zo, nu is hij gebanned.

Ik hoop dat hij tegen een grapje kan ! [/B]

Hehe, kwilde je net een PM sturen…

ah well :cool:

Originally posted by DoMiN8ToR
Zo, nu is hij gebanned.

Toch wel IP-ban he…anders is het geen echte ban :wink:

de link verwijst naar google, ik vat `m niet ? is bathurst eigenaar van google ?

Opgeruimd staat netjes…

zou 3 keer scheepsrecht zijn ?

Originally posted by xian
de link verwijst naar google, ik vat `m niet ? is bathurst eigenaar van google ?

Goh, zou het kunnen zijn dat die link door een slimme admin ge-edit is :wink:

Ik vind het persoonlijk wel triest dat er dat soort figuren rondlopen op deze aardkloot, geeft me echt een gevoel van vertrouwen in de mensheid…NOT

Ik vind het persoonlijk wel triest dat er dat soort figuren rondlopen op deze aardkloot, geeft me echt een gevoel van vertrouwen in de mensheid…NOT

Wees toch blij dat er zo personen rondlopen, weten wij weer wie uit te lachen :wink:

[B]
Goh, zou het kunnen zijn dat die link door een slimme admin ge-edit is :wink:

Ik vind het persoonlijk wel triest dat er dat soort figuren rondlopen op deze aardkloot, geeft me echt een gevoel van vertrouwen in de mensheid…NOT [/B]

Nja zo slim ben ik ook weer niet :smiley:

Maareuh dit is gewoon een typisch voorbeeld van een zielig figuur wat in het verleden een beetje weinig aandacht heeft gekregen van familie e.d… vaak verzieken deze mensen het graag voor anderen, zonder welke reden dan ook…

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Opgeruimd staat netjes…

zou 3 keer scheepsrecht zijn ? [/B]

Neej Mr.B, anders was ie de vorige keer al wel weggebleven. Dis de 4e keer hè. (Als hij Reeboq nie was dan)
Zucht!

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Opgeruimd staat netjes…

zou 3 keer scheepsrecht zijn ? [/B]

Eigenlijk zijn we veel te soepel met hem omgegaan, zoveel waarschuwingen uitdelen doen we normalerwijs niet eens aan…