Gratis internet ? www.everyday.com

vbimport

hallo ik heb een vraag heeft er iemand evaring met gratis internet ik heb daar een folder van everyday ontvangen en nu wil ik weten of er nog mensen die daar meer van weten er zouden geen kosten aan vastzitten dvb frens

ja zitten zeker kosten aan,
telefoontikken natuurlijk verder is het volledig gratis net zoals al die 423874259784598 andere providers…

ja idd. Gratis internet is niets nieuws. Alleen zit je dus met telefoonkosten.
Met gratis internet komen ze heus geen T3 lijntje leggen zonder limiet zonder telefoonkosten.

Ga toch gewoon bij Zon. Ook gratis en je krijgt nog Freebees ook terwijl je surft! Voor het betere werk schaf je ADSL aan… :wink:

Originally posted by Totibbs
Met gratis internet komen ze heus geen T3 lijntje leggen zonder limiet zonder telefoonkosten.

das best wel jammer he? :wink:

zou de koning(in) gratis internet krijgen ?

Originally posted by cum-a-lot

Dat zullen wij wel betalen! :frowning: T3 lijn natuurlijk hè! :frowning:

pff t3 wie doet het daar tegenwoordig nog voor;):stuck_out_tongue:

Originally posted by pietpaulusma
pff t3 wie doet het daar tegenwoordig nog voor;):stuck_out_tongue:

IKKKKKKKKKKKKKE:cool:

Originally posted by Euphoria
Ga toch gewoon bij Zon. Ook gratis en je krijgt nog Freebees ook terwijl je surft! Voor het betere werk schaf je ADSL aan… :wink:

Of kabel :smiley:

Tip: Neem nooit gratis internet gebeures. They suck

Neem als je internet wilt gewoon Euronet enz.

Als je een goede connectie wilt hebben neem ADSL IT Rocks!!:cool:

Ik heb het ook:rolleyes:

En het gaat oppietop:D

GR*Mike_TF*

Bron Limburgs dagblad

:cool:

Leuk voor de modemers…dubbel zelfs :wink:

Het verbaast me dat het nog zo lang geduurd heeft…
Ik geloof dat ik vorig jaar al mijn twijfels uitgesproken had over de haalbaarheid van gratis internet.

Gratis bestaat niet” heb ik al eerder bepleit en ik blijf daarbij.

Zodra mensen dat realiseren zal het vanzelf wel weer beter worden in deze wereld. Mensen moeten zich over het algemeen meer redelijkheid aanmeten en logisch gaan nadenken, niet zichzelf als het centrum van dit universum opstellen.

Verbeter de wereld begin bij jezelf.
De maatschappij dat ben jij!

En zo vast nog wel meer toepasselijke clichés :wink:

idd, gratis bestaat niet…
Ik heb Trefpunt, das al een vrij ouwe provider, maar dat kost mij nix, dat abonnement mag ik gratis hebben van de basketballvereniging waar mijn pa penningmeester is :slight_smile:

ADSL roelt inderdaad; als je zoveel internet dat je het eruit haalt (ja ja ja dat heb ik), en als het bij jou in de buurt beschikbaar is (nee nee nee nog niet, wel bijna).

De koningin hoeft volgens mij nix te betalen… …en downloaden van FTPboards hoeft ze ook al niet want ze kan al die legale zooi wel in de winkel kopen…

Ik zit te wachten op iemand die mijn vraag in de Dutch Hardware Section beantwoord… …op kosten van iemand anders :wink: dus schiet op :stuck_out_tongue:

Originally posted by cum-a-lot

Hoe denk jij dat wimlex aan maxima is gekomen? Via zien?

‘Hee max, ik ben een grote mooie kerel met een uitzonderlijk mooi gebit’

‘gja alexsjander?’

en zo ontstond een liefde niet zelfs niet te doorbreken was door wimlex’ uiterlijk (maar je moet toch toegeven dat het een snoezeltje is :p)

Gratis internet bestaat wel degelijk!!!

Ik heb totaal gratis internet. Geen abonnements kosten en geen telefoonkosten.

Betaald de zaak omdat mijn vader thuis moet kunnen werken en in kunnen loggen op het netwerk van zijn bedrijf waar hij werkt krijgen wij ISDN en de kosten worden vergoed :slight_smile:

Originally posted by drcrash
[B]Gratis internet bestaat wel degelijk!!!

Ik heb totaal gratis internet. Geen abonnements kosten en geen telefoonkosten.

Betaald de zaak omdat mijn vader thuis moet kunnen werken en in kunnen loggen op het netwerk van zijn bedrijf waar hij werkt krijgen wij ISDN en de kosten worden vergoed :slight_smile: [/B]

Dan is het dus NIET gratis , het wordt vergoed …
Het is maar hoe je het bekijkt.

maarja , ik ga maar niet grammaticaal en logisch worden :slight_smile:

Ikzelf heb altijd gewoon telefoontikken , ben lid van Freeler , HCC en HCC Kadernet (omdat ik in het bestuur zit van Midden en Zuid Limburg)