Gratis Duitse Dial Up gezocht

vbimport

Had deze ook in serious questions & Answers kunnen plaatsen, maar zo belangrijk vond ik het niet :wink:

Zoals al verschillende keren aangekondigd, ik vertrek vrijdagochtend voor een week naar Duitsland om samen met 49 andere studenten uit verschillende landen uit Europa te discussiëren over belastingonderwerpen (ik vind dat wel interessant :wink: ).

Omdat ik dus een week in Osnabrück (Duitsland) zit heb ik daar niet mijn vertrouwde kabelverbinding, maar wil toch bereikbaar kunnen zijn per mail. Mijn vraag is dus, weet iemand een Duitse internetprovider die ik kan gebruiken tijdens die week.

Een provider (of gewoon een accountje) zoals wij hier Zonnet, MyWeb etc kennen, dus zonder abonnementskosten en je alleen de belkosten betaalt.

Misschien kan ik dan tussendoor ook nog een keer het forum bezoeken en een verslag geven van hoe het gaat daar in Duitsland.

Alvast hartelijk dank!

Eh probeer eens te zoeken op een duitste startpagina?

Op de duitse startpagina staat een kopje met Internet & WAP, misschien dat daar iets bijstaat. Ik weet het ook niet.

Met dank aan Gijzzel (meer voor mijzelf dat ik het niet vergeet, dit is dus soort bookmark voor me :wink: ):
http://thelist.internet.com/countrycode/49/

maar suggesties blijven welkom, want ik moet nog even uitpluizen hoe ik mij daarvoor kan aanmelden enzo, als niet-inwoner van Duitsland (laat nou net mijn scriptie gaan over het woonplaatsbegrip :smiley: )

Makkelijk die site idd ff bookmarken!

Originally posted by Da_Taxman
…voor een week…
…Misschien kan ik dan tussendoor ook nog een keer het forum bezoeken en een verslag geven van hoe het gaat daar in Duitsland.

Haha! :slight_smile: Ik weet het wel zeker dat we je zullen zien hiero! Denk nie dat jij een week zonder het forum kan Tax! :wink:

Is dat een weddenschap die je wilt aangaan?
Want dan weet ik zeker dat ik ga winnen :wink:

Je zal het heus wel vol houden maar ik weet wel zeker dat je ons zult missen! Of wil je dat ontkennen?! :stuck_out_tongue:

Weet uit eigen ervaring dat als je een paar dagen nie op het forum bent geweest (geldt nie voor alle members offcourse) dat je dan terugbladerd of je niks gemist hebt! :wink:

Ik denk dat Wookie gelijk heeft… een week zonder forum is zwaaaaaaaaar

Originally posted by Wookie
Je zal het heus wel vol houden maar ik weet wel zeker dat je ons zult missen! Of wil je dat ontkennen?! :stuck_out_tongue:

Ik zal het wel missen, tuurlijk, het is hier reuze gezellig altijd. Maar ik hoop toch dat ik daar bezig gehouden wordt zodat ik er niet teveel aan hoef te denken :smiley:

En ik begin er niet aan om alles terug te bladeren hiero…als ik zie zoals jij vannacht bezig geweest ben, dan heb ik straks een hele week nodig om alles weer bij te werken… Ik verwacht gewoon een serie PM’s met de allerbelangrijkste (allerleukste) topics met een beschrijving erbij waarom ik juist die zou moeten bekijken en wie weet neem ik daar dan ook de tijd voor :wink:

Maar morgen inpakken en de laatste boodschappen doen (fotorolletjes bijvoorbeeld).

Laptop heeft geen infrarood, dus onderweg helaas geen internet (als ik nog in de trein zit) :wink: