Gratis bellen

Zonet even geprobeerd en ja hoor 10 minuten zitten bazellen over koeitjes en kalfjes voor nix :slight_smile:

Je kunt ook naar mobiel bellen.

misschien wel een handige tip :smiley:

edit

link vergeten : link

werkt blijkbaar niet vanuit belgië :confused:

spijtig

ok hier moet toch een addertje onder het gras zijn…ander ga ik wat besparen op mijn telefoonrekening :wink:

10 minuten gratis bellen . . . oke.

daarna inschrijven . . . gratis:confused:

dit moet toch iets kosten . . . :slight_smile:
en kun je dan altijd bellen of maar een aantal keer per maand. . .
of alleen als hun een nieuwe sponsor gevonden hebben. . .:confused:

weet iemand hier meer van :confused:

want dit kan niet echt kloppen. . . .

well, :wink:

see yah . . . .:cool:

Dit had je een tijdje geleden ook al met een 1 of 't andere website…ritstele ofzo?

die was toen down…mooi dat er weer 1 is, ik gebruikte het nog wel eens voor korte gesprekjes

Tja alhoewel je graag zou denken dat het niet klopt, schijnt het toch te kennen.

Ik weet nog of iemand zich hier het programma “ad-bar” noch herrinert? Dit programma was een soort van banner-client voor je PC, voor het kijken van de banners werd je betaald. Ik kan me herrineren dat ik wel eens een 100 gulden per maand binnenhaalde, alleen voor het kijken van reclame van Nivea etc etc…
Niet dat ad-bar lang heeft bestaan (maandje of 4 als ik me niet vergis), maar het geeft wel aan dat het kan. Wellicht dat een goed business-plan een bedrijf als dit succesvol kan maken?

Zo lang het echt gratis is (even de voorwaden doornemen!) zou ik zeggen: gewoon doen!

het word allemaal gesponsord inderdaad, zolang je maar een webpagina van de sponsor op je beeld blijft houden kun je bellen (10 min. max.)

toen ik me ingeschreven had kreeg ik 15 minuten later een mailtje en kon ik dus weer bellen, daarna niets meer ontvangen :frowning:

zoiets heeft al bestaan en zocht toen nieuwe sponsors (lookatel) blijkt dat dit van dezelfde maker is…

heb even gezocht of ik de webpage in de maling kon nemen (cheat) maar helaas, is nog niet gelukt, maar ikke blijft zoeky

met kpn telefoonrekening online heb ik kunnen zien dat het inderdaad niet word bijgehouden, dus ook niets kost, dus geen risico’s

misschien als je proxies gebruikt zodat je een ander ip krijgt? zou moeten werken denk ik, en je cookies enzo dellen van je pc en dan zou het moeten werken toch ?

Originally posted by eMiNeM
misschien als je proxies gebruikt zodat je een ander ip krijgt? zou moeten werken denk ik, en je cookies enzo dellen van je pc en dan zou het moeten werken toch ?

ik zet heel vaak een backup terug, ik weet alleen niet zeker of ik met de restore wel al daar ben geweest (moet ik even zien met cookies) temp internet files en cookies verwijderen lossen helaas nog niets op, proxies is idd een goed idee, maar ook dat helpt niet :Z

de site houd bij met welke telefoonnummer is gebeld :frowning:

heb het zojuist geprobeeert maar dan gaatie eerst je huisnummer bellenen dan het nummer waar hij heenmoet dus verbind hij je gewoon door en komen de kosten op je kpn rekening

Originally posted by jreimerink
heb het zojuist geprobeeert maar dan gaatie eerst je huisnummer bellenen dan het nummer waar hij heenmoet dus verbind hij je gewoon door en komen de kosten op je kpn rekening

welnee, ik heb geen entries gezien op mijn rekening