STOM STOM STOM ik wou dat ik hem opgeslagen had maar helaas…:S
Ik zal ff uitleggen wat voor filmpje het was, misschien dat iemand het herkent en dan zegt van “he die heb ik hier en daar gezien”.
Je ziet een ruimte, van de zijkant getekend. Een soort huis, met vier kamers en een trap erin. (wie kent de clip van Bryan Addams en Mellanie C - When you’re gone, zoiets is het). Maar dan heel simpel met een paar zwarte lijntjes getekend.
Vervolgens komt er een mannetje binnen, en die is dus heel simpel getektent (zoals kleine kinderen dat doen, dus lichaampje (streep) armpjes en beentjes (streepjes).
Het hoofd is gewoon een rondje, best wel groot ivgm de rest.
En dan komt dat poppetje binnen in die kamer (je ziet alles van de zijkant dus) en dan komen er een aantal op hem af en dan gaan ze vechten, het idee is heel simpel maar als je ziet hoe die gast dat getekend heeft dan kijk je echt je ogen uit. Op een gegeven moment dan is die naar boven gelopen (hij wint van iedereen) en dan komen er ook wat wapens bij (stok, van die stokjes aan ketting, enz.) en uiteindelijk komt de baas.
Dan gaan ze ook vechten maar dan met coolere moves, en in slowmotion + herhalingen (zoals in die oude chineze vechtfilms).
Op het allerlaatst gaat het beeld stil staan en dan draait de “camera” om hun heen terwijl ze in de lucht hangen…echt super gaaf getekend. A La Charlies Angles. Je moet je voorstellen dat het hele filmpje 2d is en dan op het laatst zo’n 3d effect…zeer vet.
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel. volgens mij heet het Xiaoxiao en het was aflevering 3. dus er zijn er meer…en die wil ik echt graag zien…