Grafische rekenmachine

vbimport

Yow, net op school voor 170 piek een grafische rekenmachine besteld ( of casio of texas instr. )

Weet iemand waarvoor ik hier spelletjes kan downloaden? Ik heb gehoord ( en gezein ) dat het kan.

En weet iemand of je zelf ook dingen kan programmeren?

mzzl

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by jojk:
[b]Yow, net op school voor 170 piek een grafische rekenmachine besteld ( of casio of texas instr. )

Weet iemand waarvoor ik hier spelletjes kan downloaden? Ik heb gehoord ( en gezein ) dat het kan.

En weet iemand of je zelf ook dingen kan programmeren?

mzzl[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Hehe hebbe ze je op school weer opgelicht, wij moesten dat kut ding ook kopen, nou 'k zit in de 2e (tech. Informatica) en nooit gebruikt, temminste op de toetsen is het alleen handig je zet gewoon alle aantekeningen en antwoorden in je reken machine.

maar let wel er zit (bij mijn niet) geen kabel van je computer naar je rekenmachine alleen van rekenm. naar rekenm. en andere gasten die zo’n ding hebben hebben ook wel spelletjes, tja de tijd van nibles ect is bij jullie weer begonnen

The MAzTER

try www.ti.com…

Ik heb zo’n Casio moeten kopen (Ook iets van 170 piek) heb er spelletjes op gehad maar verwacht er dus nit te veel van, ZEEEEERRR TRAAAAGH!!! duz alleen een paar kutspelletjes er op… voor de rekenmachine & computer moet ik nog zo’n kabel maken (en een klein kastje) voor reken naar reken kan je gewoon een normale audio verlengkabel gebruiken maar moet je de rechter & linker draat omdraaien.

Ohw… en voor proefwerken moeten we dat ding reseten ( = kut, al je spellen kwijt…)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by TheNetMech:
[b]

Ohw… en voor proefwerken moeten we dat ding reseten ( = kut, al je spellen kwijt…)[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

hoezo, een paar dingen om te spieken met je GRM

1. plak een spiek briefje in de deksel
  2. type een stuk tekst gevolgt door enter en dan clear (als je dan second enter doet heb je de tekst weer
  3. maak gewoon een file maar laat de eerste 50 regels leeg en type daarna de tekst. Als je dan second alpha en dan pijltje naar beneden dan bladerd die scherm voor scherm (sneller)
  4. zet het scherm heel lich als ze dan achter je staan kunnen ze niet meelezen
  5. Als je denkt dat ze gaan controleren, reset de boel (vaak zit er een voor je die als eerste de lul is, tegen die tijd heb jij hem al gereset.
  6. Als ze voor de toetsen jullie GRM nakijken, laat dan iedereen een kabel meenenen en 1 smokkelt een GRM van een ander mee naarbinnen, laad alles over en… weer een voldoende.

Ze hebben mij in iedergeval nooit gepakt en dat zal wel niet gebueren ook!

The MAzTER