Graag je aan deze regel te houden: On topic!

vbimport

Omdat we graag willen dat het forum voor iedereen is, wil ik iedereen die denkt dat het hem/haar aangaat, erop wijzen een beetje on topic te blijven. Er zijn een aantal mensen die er een sport van maken op elke thread te reageren, op zich natuurlijk heel aardig om iedereen te willen helpen, maar zo blijft er geen plek over voor replies van anderen. Blijf ook een beetje bij het onderwerp van de thread, wil je een nieuw onderwerp aansnijden, maak dan een nieuwe thread. We zullen hier niet erg streng op letten, maar let hier een beetje aub !

Sure! :cool:

ja baas

Maar als je een reply op de fp post dan staat er ook dat je on topic moet blijven en dat je al je geleuter maar in het forum moet posten!

Hoe zit dat nou?

Originally posted by Sorcerer
[B]Maar als je een reply op de fp post dan staat er ook dat je on topic moet blijven en dat je al je geleuter maar in het forum moet posten!

Hoe zit dat nou? [/B]

Heel simpel:

op de frontpage wordt met on-topic bedoelt dat je over die newsposting on-topic blijft (dus indien je post over een nieuwe plex-drive die geen SD2 kan kopieren je niet gaat zeuren over de belachelijkheid van het toepassen van SD2 op cdrom’s)

indien je hier wel over wilt lullen kun je op het forum daar een topic over openen… alleen moet je dan in het topic niet gaan zitten praten over welke game met welk merk bier het beste samen gaat…

Originally posted by Dee-ehn
indien je hier wel over wilt lullen kun je op het forum daar een topic over openen… alleen moet je dan in het topic niet gaan zitten praten over welke game met welk merk bier het beste samen gaat…

Hoezo niet? Daar is toch de general chat voor?
Een serieuze topic kan altijd in general questions?

Originally posted by Sorcerer
[B]

Hoezo niet? Daar is toch de general chat voor?
Een serieuze topic kan altijd in general questions? [/B]

General Chat is in mijn ogen voor onderwerpen die niet elders thuishoren, maar dat wil niet zeggen dat als iemand vraagt welke game het leukste is, je dan in die topic het onderwerp draait naar het beste biermerk (daar is overigens ook al een poll over).

Die tovenaar zit hier regelmatig…helpt zo af en toe ook eens wat mensen, maar ik geloof dat hij wel het meeste moeite heeft om on-topic te blijven :wink:

Originally posted by Smart@$$

General Chat is in mijn ogen voor onderwerpen die niet elders thuishoren, maar dat wil niet zeggen dat als iemand vraagt welke game het leukste is, je dan in die topic het onderwerp draait naar het beste biermerk (daar is overigens ook al een poll over).

En van wie is die poll? :stuck_out_tongue:

Die tovenaar zit hier regelmatig (continu)…helpt zo af en toe ook eens wat mensen, maar ik geloof dat hij wel het meeste moeite heeft om on-topic te blijven :wink:

En post nieuws!!!
Maar ja ik vindt gewoon een beetje phun moet kunnen :smiley: en alleen maar serieus geleuter daar wordt je ook niet vrolijk van! We helpen hier wel mensen maar het is natuurlijk geen helpdesk!

nu ga ik effe heel off-topic zeggen dat jullie hier heel erg on-topic blijven!

Originally posted by Murphy23x
nu ga ik effe heel off-topic zeggen dat jullie hier heel erg on-topic blijven!

He, dit vindt ik nou weer een beetje jammer, blijf ik “eindelijk” eens een keer “on-topic” en dan krijg je weer zo’n reply voor je kiezen! :stuck_out_tongue:

Met on topic blijven in een bepaald topic bedoel ik dat je niet over totaal verschillende onderwerpen moet gaan lullen in 1 topic. Een nieuw topic daarover openen mag natuurlijk…

god is da nu ZO moeilijk om on topic te blijven ( als ge iet anders wilt zegge maakt dan een nieuwe post eh djeez )

sorry maar ik haat het als mense of topic gaan

oki

Originally posted by MaFd0n
[B]god is da nu ZO moeilijk om on topic te blijven ( als ge iet anders wilt zegge maakt dan een nieuwe post eh djeez )

sorry maar ik haat het als mense of topic gaan [/B]

Ok, maar soms is het wel leuke om een geinige off-topic opmerking te maken alleen het probleem is dat sommige mensen daar eindeloos over door blijven gaan!

Check deze:
http://nbf.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=37376

wat is jullie favoriete tv-serie eigenlijk?

Originally posted by trasher
wat is jullie favoriete tv-serie eigenlijk?

Adult xxx het geen enkele episode gemist sinds 1992! :stuck_out_tongue:

lol
Ik kijk sn8s op Net5 altijd Will&Grace en die serie met die burgemeester :slight_smile: Wel grappig gheheh. En New York Undercover toen het er nog was. Kan je die nie ergens downloaden?

hehe moeilijk on topic blijven als je altijd alleen de titel en de laatste reply’s leest.

Wat een Kut weer heh?!? Nou nou, tis me wat!:stuck_out_tongue:

Heb je die schaapjes in de wei al gezien?

het waren de figuranten uit NYundercover (no offence) en het was toen idd klote weer.
Ook zag ik toen behoorlijk wat xxx. animal sex ofzo…